Current track

Title

Artist


Wanessa e Zezé di Camargo estrelam série da Netflix

Written by on 2 de fevereiro de 2021

Fonte: POPLine

A relação entre pai e filha é o mote da série documental É o Amor. Protagonizada por Zezé di Camargo e Wanessa, os capítulos serão gravados na fazenda da família, em Goiás. Com amigos e artistas brasileiros, os dois conversam sobre laços familiares e música, enquanto abrem os bastidores de uma relação familiar festejada por todo o Brasil.

Wanessa está ansiosa para mostrar aos fãs sua vida ao lado do pai. “Compartilhar a nossa família em uma plataforma como a Netflix é lisonjeador. Eu espero que as pessoas se divirtam, se emocionem e fiquem junto com a gente! Vai ser uma experiência incrível e eu estou contando os dias para que vocês possam ver tudo”, comenta.

Já Zezé Di Camargo conta que, quando o genro Marcus Buaiz lhe falou do projeto, passou um filme por sua cabeça: “Ter a nossa história contada sob outra ótica, buscar a origem a partir de mim, da minha história, e com a Wanessa junto será algo tão incrível! Temos muito o que contar, cantar, juntar, falar, criar com este time da Netflix e da Ventre Studio que já está com a gente há alguns meses.”

Embora a série ainda não tenha data marcada de estreia, a novidade chega em um momento especial para a música sertaneja, onde Zezé é um dos maiores expoentes. De acordo com um levantamento inédito do Ecad, o sertanejo é o gênero musical mais tocado em todos os estados do Brasil, com exceção do Rio de Janeiro.

Na Cidade Maravilhosa, o gênero musical número 1 é o pop, seguido da MPB e do sertanejo, que aparece em 3º lugar. O pop e o forró se revezaram como segundo ritmo mais escutado na maioria dos estados brasileiros. Em Pernambuco e no Pará, a MPB ficou com a segunda posição.


Reader's opinions
  1. Sherlene   On   30 de agosto de 2021 at 3:46 am

    With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation? My blog has a lot of completely unique content I’ve either authored myself
    or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the internet without my authorization. Do
    you know any solutions to help stop content
    from being stolen? I’d truly appreciate it.

    my site; quest bars where (t.co)

  2. Joe   On   2 de setembro de 2021 at 9:39 am

    I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It’s pretty worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made good content as
    you did, the internet will be much more useful than ever before.

    Also visit my web page: scoliosis surgery with

  3. Maryann   On   2 de setembro de 2021 at 11:59 pm

    Have you ever thought about including a little bit more
    than just your articles? I mean, what you say is important and everything.
    But think of if you added some great visuals or video clips to give your posts more,
    “pop”! Your content is excellent but with pics and
    clips, this blog could undeniably be one of the best in asmr its field.
    Superb blog!

  4. Elizbeth   On   4 de setembro de 2021 at 6:04 am

    Wonderful beat ! I wish to apprentice even as you amend your site, how could i subscribe for a weblog website?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little
    bit familiar of this your broadcast offered shiny transparent idea

    Here is my blog post – an asmr (http://bitly.com/2WShZQd)

  5. Nadine   On   27 de março de 2022 at 10:18 am

    Undeniably believe that which you stated. Your favorite reason appeared to be on the net the easiest thing to
    be aware of. I say to you, I definitely get irked while people
    think about worries that they just don’t know about. You managed
    to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side-effects , people could take
    a signal. Will likely be back to get more. Thanks

    Feel free to visit my web page … info off (tinyurl.com)

  6. Naomi   On   5 de abril de 2022 at 9:45 pm

    You’re so cool! I do not think I’ve read through anything like that before.
    So nice to find someone with original thoughts on this subject.

    Really.. thanks for starting this up. This website is something that is
    required on the web, someone with a bit of originality!

    Also visit my homepage :: cheapest airfare guaranteed

  7. Leatha   On   6 de abril de 2022 at 2:23 pm

    Definitely believe that which you stated. Your favorite reason seemed to be on the internet the
    easiest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries
    that they just don’t know about. You managed to hit the nail upon the top
    as well as defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal.
    Will likely be back to get more. Thanks

    Here is my webpage; cheapest airfare guaranteed

  8. Lowell   On   7 de abril de 2022 at 1:12 am

    When someone writes an post he/she maintains the plan of a user in his/her brain that how a user
    can understand it. Therefore that’s why this post is great.
    Thanks!

    My website – gamefly

  9. Thad   On   10 de abril de 2022 at 9:46 am

    Simply wish to say your article is as astonishing.
    The clarity in your post is simply great and i could assume you are an expert on this
    subject. Fine with your permission let me to grab your feed to keep up to date with forthcoming post.
    Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    my web site gamefly

  10. Nereida   On   16 de maio de 2022 at 3:28 pm

    I’m not certain where you are getting your a info – tinyurl.com,,
    but good topic. I must spend some time studying more or understanding more.
    Thanks for magnificent information I was in search of this info for my mission.