Current track

Title

Artist


Tom Veiga, intérprete de Louro José, morreu após AVC, aponta IML

Written by on 2 de novembro de 2020

Fonte: Quem Acontece

Tom Veiga, intérprete de Louro José, morreu após um acidente vascular cerebral (AVC) hemorrágico — aquele que ocorre quando um vaso (artéria ou veia) rompe dentro do cérebro, extravasando sangue. A informação foi confirmada pela Época e pela reportagem do Mais Você — assista abaixo — nesta segunda-feira (2), que tiveram acesso à conclusão que está no laudo do Instituto Médico Legal (IML).

Ana Maria Braga se pronuncia após morte de Tom Veiga: "Completamente sem  chão" - Quem | QUEM News
Foto: Reprodução

De acordo com o documento, a causa da morte do ator é “hemorragia intra craniana por rotura de aneurisma cerebral”, ou seja, AVC por conta de um aneurisma. A necropsia no corpo ficou pronta na noite deste domingo (1), mas o laudo só foi liberado nesta manhã.

Tom Veiga foi achado morto em sua casa na tarde deste domingo (1). André Marques, que era grande amigo do ator, foi quem o encontrou. “Hoje um amigo me ligou perguntando se eu estava com o Tom porque ele precisava ir para São Paulo e eu também estava indo. Estava indo para o aeroporto e voltei e fui pra casa dele porque não estava atendendo. Eu fui o primeiro a chegar lá”, contou, muito emocionado, ao G1.

Ana Maria Braga fez um programa emocionante nesta segunda-feira (2) todo em homenagem a Tom Veiga. “Dia de Finados e eu estou de luto. Filho amado, ao meu lado nos últimos 25 anos. Ele deu vida a uma ideia que se transformou em realidade. Hoje eu não estou perdendo só o Tom, um grande amigo, com ele foi junto o meu filho. Levantei e fiquei penando como conseguiria falar bom dia ao público. Dói muito. É como uma mãe que perde um filho. Mas eu não poderia deixar de estar aqui moída por dentro para prestar a última homenagem. Ele vai estar sempre em nosso coração”, disse a apresentadora, aos prantos.


Reader's opinions
  1. Rosalyn   On   28 de agosto de 2021 at 5:44 am

    Hey just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the images aren’t loading correctly.
    I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different there web hosting
    browsers and both show the same results.

  2. Stefanie   On   30 de agosto de 2021 at 12:42 am

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme in our community.

    Your site provided us with valuable information to work on. You have done an impressive job and our entire community will be thankful to
    you.

    Also visit my web site quest bars is (http://t.co)

  3. Frederick   On   1 de setembro de 2021 at 6:47 am

    Definitely believe that which you stated. Your favorite
    justification appeared to be on the net the simplest thing to be aware
    of. I say to you, I certainly get annoyed while people think about
    worries that they just don’t know about. You managed
    to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal.

    Will likely be back to get more. Thanks

    My web page: our asmr, http://j.mp,

  4. Elvis   On   2 de setembro de 2021 at 4:57 pm

    I got this web page from my friend who shared with me concerning this web
    page and at the moment this time I am visiting this site and
    reading very informative content here.

    Check out my web site; asmr but (bitly.com)

  5. Susannah   On   5 de setembro de 2021 at 9:57 pm

    Hello there, I discovered your web site by means of
    Google even as searching for a similar matter, your website got here up,
    it seems to be good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, simply was aware of your weblog through Google,
    and found that it is really informative. I’m going to be careful
    for brussels. I’ll appreciate should you proceed this in future.
    Numerous other folks will probably be benefited out of your
    writing. Cheers!

    My blog what scoliosis surgery

  6. Donnie   On   26 de outubro de 2021 at 6:12 am

    I just could not leave your website prior to suggesting that I really enjoyed
    the standard information a person supply in your visitors?
    Is gonna be again ceaselessly in ps4 games
    order to investigate cross-check new posts

  7. Cooper   On   16 de dezembro de 2021 at 2:03 am

    Hola! I’ve been reading your blog for a long time now and finally got the bravery to go
    ahead and give you a shout out from Atascocita Texas!
    Just wanted to tell you keep up the excellent job!

    My webpage :: asmr this

  8. Delores   On   20 de março de 2022 at 1:28 pm

    You can definitely see your skills in the article you write.

    The world hopes for even more passionate writers such as
    you who are not afraid to mention how they believe.
    Always follow your heart.

    my web blog a info (tinyurl.com)

  9. Jonna   On   6 de abril de 2022 at 12:17 am

    My brother suggested I might like this website. He was entirely
    right. This post truly made my day. You can not imagine simply how much time I had
    spent for this information! Thanks!

    Here is my site: book flights

  10. Christel   On   6 de abril de 2022 at 11:24 am

    I blog often and I truly thank you for your content.
    Your article has truly peaked my interest. I am going to
    take a note of your blog and keep checking for new details about once a week.
    I opted in for your Feed too.

    Also visit my blog plane ticket

  11. Diego   On   10 de abril de 2022 at 7:03 am

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own weblog and was wondering what all
    is required to get setup? I’m assuming having a blog like yours would cost a
    pretty penny? I’m not very internet savvy so I’m not 100%
    certain. Any suggestions or advice would be greatly appreciated.

    Thanks

    My web-site – gamefly