Current track

Title

Artist


Silvio Santos cancela gravações no SBT

Written by on 13 de julho de 2021

Fonte: Uol

Após anunciar seu retorno ao trabalho e reservar os estúdios do SBT durante três dias nesta semana, Silvio Santos voltou atrás mais uma vez e cancelou as atividades por tempo indeterminado. Afastado da emissora desde o fim de 2019 , ele jogou um balde de água fria nos funcionários que o esperavam ansiosos.

O dono do SBT havia prometido que iria nesta segunda-feira (12) ao trabalho para gravar. O cenário havia sido inteiramente montado em seu estúdio, mas ele ligou logo cedo para avisar que havia mudado seus planos.

Além de cancelar a agenda desta segunda, ele também informou que não irá à emissora na terça-feira (13) e na quinta-feira (15), dias que também havia pedido para reservar seu estúdio.

Ao Notícias da TV, o SBT confirmou que Silvio Santos cancelou as gravações previstas para esta semana e informou que não há data certa para que ele retorne ao trabalho.

Para que Silvio Santos voltasse aos estúdios, um dos planos traçados foi trazer para sua plateia somente pessoas que estivessem vacinadas contra a Covid-19, ou seja, que tenham tomado as duas doses dos imunizantes –ou o da Janssen, de dose única.

Silvio não justificou aos funcionários o motivo de sua desistência. Apenas informou que ficará em casa durante mais alguns dias, e tampouco deu sinal de quando irá de fato voltar.

Como sua equipe está sempre preparada para decisões de última hora, decidiu não desmontar o cenário de seu programa, para o caso de ele resolver aparecer na emissora nesta terça-feira.

Há duas semanas, o apresentador esteve no salão de Jassa, seu cabeleireiro e amigo pessoal, para abandonar mais uma vez os fios grisalhos e retomar a coloração acaju, o mesmo tom que usa durante o período em que está em atividade em sua emissora.


Reader's opinions
  1. Loretta   On   29 de agosto de 2021 at 3:48 pm

    Hello! I’ve been reading your weblog for a while now and finally got the courage to
    go ahead and give you a shout out from Kingwood Tx!
    Just wanted to tell you keep up the excellent job!

    Feel free to visit my web page :: are quest bars (bit.ly)

  2. Vilma   On   31 de agosto de 2021 at 3:56 pm

    you’re really a excellent webmaster. The website loading velocity is incredible.
    It kind of feels that you are doing any distinctive trick.
    Also, The contents are masterpiece. you have performed a excellent task on this subject!

    my web site quest bars their – bitly.com,

  3. Joshua   On   2 de setembro de 2021 at 11:45 am

    Superb blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m
    totally confused .. Any tips? Thanks a lot!

    my web-site: in scoliosis surgery

  4. Karin   On   2 de setembro de 2021 at 1:34 pm

    Hi there would you mind sharing which blog platform you’re working with?
    I’m looking to start my own blog in the near future but I’m having a hard time deciding between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and
    Drupal. The reason I ask is because your layout seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

    Review my site – Christie

  5. Lester   On   4 de setembro de 2021 at 7:40 pm

    Hello! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you knew where I could locate a asmr captcha plugin for my comment form?
    I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one?

    Thanks a lot!

  6. Evie   On   5 de setembro de 2021 at 4:03 am

    I was wondering if you ever considered changing
    the layout of your website? Its very well written; I love what youve got to say.

    But maybe you could a little more in scoliosis surgery the way of content so
    people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or 2
    images. Maybe you could space it out better?

  7. Dianne   On   25 de outubro de 2021 at 10:51 am

    After looking at a few of the articles on your web site,
    I seriously appreciate your way of ps4 games writing a blog.

    I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking back soon.
    Please check out my website as well and tell me how you feel.

  8. Ella   On   26 de outubro de 2021 at 4:40 pm

    I just could not depart your website before suggesting that
    I actually enjoyed the usual information an individual supply on your
    visitors? Is going to be back continuously to investigate
    cross-check new posts

    Also visit my page … what ps4 games

  9. Quyen   On   26 de outubro de 2021 at 4:41 pm

    A motivating discussion is definitely worth comment. I do believe that
    you should write more on this subject matter, it may not
    be a taboo subject but usually people don’t talk about these
    subjects. To the next! Best wishes!!

    Feel free to visit my page :: ps4 games their

  10. Jared   On   21 de março de 2022 at 6:34 am

    Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of
    spam remarks? If so how do you reduce it, any plugin or anything you can advise?

    I get so much lately it’s driving me insane so any support
    is very much appreciated.

    Here is my blog – info are (tinyurl.com)

  11. Candice   On   22 de março de 2022 at 11:53 am

    Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you so much, However I am encountering issues with
    your RSS. I don’t understand the reason why I can’t subscribe to it.

    Is there anybody having similar RSS issues? Anybody who knows
    the solution can you kindly respond? Thanx!!

    Stop by my blog post: of info, tinyurl.com,

  12. Lillie   On   5 de abril de 2022 at 6:15 pm

    Great blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A theme like yours with a few simple
    adjustements would really make my blog stand out.
    Please let me know where you got your design. Thanks

    my blog post … best rates on airfare

  13. Brent   On   10 de abril de 2022 at 9:41 am

    excellent points altogether, you simply received a brand new reader.
    What might you recommend in regards to your submit that you just made some days
    ago? Any sure?

    Here is my web site … gamefly

  14. Lynell   On   4 de junho de 2022 at 4:26 pm

    Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide
    credit and sources back to your blog? My website is in the exact same area
    of interest as yours and my visitors would truly benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this ok with you. Thanks a lot!

    my blog – their info; bit.ly,