Current track

Title

Artist


PAULA FERNANDES LANÇA VERSÃO BRASILEIRA DE JINGLE BELL ROCK

Written by on 15 de dezembro de 2020

Fonte: O Fuxico

Pela primeira vez , Paula Fernandes compôs uma canção especialmente para a época natalina. A cantora fez uma versão brasileira do single Jingle Bell Rock, e lançou a música nesta segunda-feira (14)

.”Não tem meia, nem lareira, conto os dias para ceia. Amigo secreto, churrasco e confusão, e só piada de tiozão!”. Este é um dos versos de “Jingle Bell e Natal Rock”, música 100% nacional para o clássico “Jingle Bell Rock”. 

A ideia era justamente apresentar o Natal brasileiro, tão diferente do norte-americano: aqui não é frio na época, e sim muito calor.

“Nós usamos muitas referências internacionais para a nossa celebração, mas podemos transformar a data em algo mais brasileiro, com a nossa cara”, afirma a cantora. “Espero que meus fãs gostem dessa nova versão e se divirtam ouvindo o que eu criei com muito carinho –

“Jingle Bell e Natal Rock” também está em sintonia com Guaraná Antarctica. “Nós, brasileiros, fazemos tudo de uma maneira muito particular. Com o Natal não é diferente! Neste ano, com tudo o que estamos vivendo, esse filme vem como uma homenagem a todos que vão precisar comemorar a data de um jeito novo, talvez sem a família reunida, e enaltecer tudo aquilo que faz dessa festa única e muito Coisa Nossa, como Guaraná Antarctica!”, explica Alexandre Lemos, gerente de marketing da marca.


Reader's opinions
  1. Melisa   On   28 de agosto de 2021 at 12:54 pm

    I don’t even know how I finished up here, but I thought this post was once
    great. I do not recognise who you are however definitely you’re
    going to a well-known blogger for those who are not already.
    Cheers!

    Here is my blog :: it web hosting

  2. Manuel   On   29 de agosto de 2021 at 4:47 pm

    Everyone loves what you guys are usually up
    too. This type of clever work and coverage!
    Keep up the amazing works guys I’ve incorporated you guys to our blogroll.

    my web site :: in quest bars [bitly.com]

  3. Mary   On   31 de agosto de 2021 at 7:58 pm

    It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to be happy.

    I have read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or suggestions.
    Maybe you can write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it!

    Feel free to surf to my website off quest bars

  4. Ann   On   1 de setembro de 2021 at 6:43 am

    I have been exploring for a bit for any high quality articles or asmr weblog
    posts on this kind of area . Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this site.
    Studying this information So i am satisfied to
    convey that I’ve an incredibly just right uncanny feeling I found out exactly what I needed.
    I most indubitably will make sure to don?t put out of
    your mind this site and give it a glance regularly.

  5. Enid   On   3 de setembro de 2021 at 9:19 am

    Cool blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
    A theme like yours with a few simple tweeks would really
    make my blog jump out. Please let me know where you got your design. Thanks a lot

    Here is my web page; asmr their (bitly.com)

  6. Rebecca   On   5 de setembro de 2021 at 6:54 pm

    Hey there are using Wordpress for your blog
    platform? I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own.
    Do you need any coding expertise to make your
    own blog? Any help would be greatly appreciated!

    My web-site – that scoliosis surgery

  7. Kassandra   On   25 de outubro de 2021 at 8:02 am

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time a
    comment is added I get three e-mails with the same comment.
    Is there any way you can remove me from that service?
    Many thanks!

    Here is my web-site :: ps4 games where

  8. Freddie   On   14 de novembro de 2021 at 3:22 am

    Hey outstanding website! Does running a blog like this require a large amount of work?
    I have very little understanding of programming however