Current track

Title

Artist


Maurício Manieri sofre infarto e é internado em UTI

Written by on 14 de setembro de 2020

Fonte: Yahoo

O músico Mauricio Manieri, 50, passou por um exame de cateterismo nesta segunda-feira (14) e segue em uma UTI (Unidade de Terapia Intensiva) de um hospital na Grande São Paulo. Ele sofreu um infarto na última sexta-feira (11).

A informação foi divulgada nesta tarde pelo programa Balanço Geral (Record) e confirmada pela assessoria do cantor à reportagem. Em nota oficial, a equipe de Manieri afirmou que o músico está em recuperação e seu quadro de saúde é estável.

“O procedimento foi bem-sucedido, o cantor passa bem e está na UTI para acompanhamento. Após sentir fortes dores no peito na última sexta-feira, depois da realização de uma live, o artista foi levado às pressas ao hospital, onde realizou vários exames. A família de Manieri agradece as mensagens e manifestações de carinho recebidas.”

Mauricio Manieri se tornou conhecido no final dos anos 1990 com seu primeiro CD chamado “A Noite Inteira”, que incluí sucessos como “Bem Querer”, “Te Quero Tanto”, “Minha Menina”, e “Pensando Em Você”.

Além de ser conhecido pelo trabalho musical, o cantor já participou do reality show A Fazenda (Record). Ele marcou presença na 2ª temporada do programa (que atualmente está em sua 12º edição). Na competição, ele foi o sexto eliminado, após enfrentar uma roça com Karina Bacchi e Cacau Melo.

Ano passado, Maurício Manieri gravou seu DVD intitulado “Classics” e recebeu convidados de peso, como Daniel, Alexandre Pires, Chitãozinho e Xororó e Jon Secada. O repertório contou com grandes clássicos da música soul como “Easy” (Lionel Ritchie), “Never Gonna Give You Up” (Rick Astley) e “Classic” (Adrian Gruvitz).

Manieri é casado com Izabelle Stein desde 2008, com quem tem um filho.


Reader's opinions
  1. criar loja virtual em são luís   On   12 de julho de 2021 at 9:07 am

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  2. criar site sao luis   On   12 de julho de 2021 at 10:08 am

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  3. Painel Smm   On   14 de julho de 2021 at 2:33 pm

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  4. em santa catarina   On   19 de julho de 2021 at 12:10 pm

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  5. brava   On   19 de julho de 2021 at 1:06 pm

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  6. Teste de CS   On   29 de julho de 2021 at 7:51 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  7. CS grátis 48 horas   On   29 de julho de 2021 at 9:24 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  8. vazamento chão   On   30 de julho de 2021 at 2:58 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  9. cursos para afiliados   On   30 de julho de 2021 at 5:37 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  10. Galactico   On   4 de agosto de 2021 at 1:27 pm

    My brother recommended I may like this web site. He was once entirely right. This submit actually made my day. You cann’t consider simply how much time I had spent for this info! Thanks!

  11. Entrevista   On   4 de agosto de 2021 at 4:13 pm

    I have been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It is pretty worth enough for me. In my view, if all site owners and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever before.

  12. colheitadeiras   On   12 de agosto de 2021 at 10:31 am

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  13. arrendamento de sítios   On   12 de agosto de 2021 at 12:12 pm

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  14. The Dental Surgery   On   12 de agosto de 2021 at 6:09 pm

    Hey there, You have done an excellent job. I will definitely digg it and personally suggest to my friends. I’m sure they will be benefited from this website.

  15. vale das antas   On   15 de agosto de 2021 at 10:49 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  16. viagem em casal   On   15 de agosto de 2021 at 12:07 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  17. escova polvo   On   15 de agosto de 2021 at 1:20 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  18. corte do jaca curto   On   15 de agosto de 2021 at 3:05 pm

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  19. animes ecchi   On   18 de agosto de 2021 at 6:14 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  20. animes isekai   On   18 de agosto de 2021 at 6:48 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  21. patrocinio free fire   On   7 de setembro de 2021 at 1:31 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  22. streamer e-sports   On   7 de setembro de 2021 at 2:20 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  23. Ransomware Restore Salt Lake City   On   20 de setembro de 2021 at 1:44 pm

    I haven’t checked in here for some time as I thought it was getting boring, but the last several posts are great quality so I guess I’ll add you back to my daily bloglist. You deserve it my friend 🙂

  24. Houston   On   25 de setembro de 2021 at 12:52 am

    Pretty ice ⲣost. I simply stumbled upon your blοg and wіsheԀ to
    mentrion that I’ve relly enjoyed surfing around yohг weblog posts.

    In any case I wilⅼl be subscribіng ߋn yohr feed and
    I hope you write once more soon!

    Feel frse tօo surf to my blog; klik disini

  25. Gordon   On   25 de setembro de 2021 at 12:57 am

    Hi there, just became aware of your blog through
    Google, and found that it’s truly informative. I am going to watch out for brussels.
    I will appreciate if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    My web page; diet lacking

  26. Brenna   On   25 de setembro de 2021 at 1:39 am

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who
    had been conducting a little homework on this. And he
    in fact bought me lunch due to the fact that I stumbled upon it
    for him… lol. So let me reword this…. Thank YOU for the meal!!
    But yeah, thanks for spending the time to talk about this subject here on your blog.

    My web page :: pure hemp seed oil (aniene.net)

  27. Chanel   On   25 de setembro de 2021 at 2:14 am

    Amazing blog! Do you have any suggestions for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you propose starting with a free platform like Wordpress or go for a
    paid option? There are so many options out there that
    I’m totally overwhelmed .. Any tips? Kudos!

    Feel free to surf to my homepage: hemp seed sprouts

  28. Ned   On   25 de setembro de 2021 at 3:31 am

    Thanks , I’ve just been looking for info approximately this
    topic for ages and yours is the greatest I’ve discovered till now.

    But, what about the bottom line? Are you positive in regards to the supply?

    Also visit my site – healthy diet

  29. Pasquale   On   25 de setembro de 2021 at 4:34 am

    Hi, I do believe this is an excellent website.
    I stumbledupon it 😉 I am going to revisit yet again since i have saved as a favorite it.
    Money and freedom is the best way to change, may you be rich and continue to guide other people.

    Feel free to surf to my web-site; sex party

  30. Susie   On   25 de setembro de 2021 at 4:57 am

    I?m impressed, I have to admit. Seldom do I
    come across a blog that?s both equally educative and entertaining, and without a doubt, you
    have hit the nail on the head. The problem is something which too few men and women are speaking intelligently about.
    I am very happy that I stumbled across this during my search for something regarding this.

    Have a look at my page :: healthy food (meteoritegarden.com)

  31. Phoebe   On   25 de setembro de 2021 at 7:04 am

    I precisely had to thank you very much once more.
    I’m not certain the things that I would have done without those concepts revealed by you relating to that
    question. It previously was a real frustrating scenario in my view, but being able
    to view a well-written way you processed that took me to weep
    over fulfillment. I am thankful for your service as well as have high hopes you
    find out what a great job that you are providing teaching others using a web site.

    More than likely you have never met any of us.

    My page hemp seeds

  32. Aisha   On   25 de setembro de 2021 at 7:48 am

    Great post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!
    Very useful information specially the last part 🙂 I
    care for such information a lot. I was seeking this certain info for a long time.
    Thank you and best of luck.

    Check out my page :: cannabis license

  33. Ginger   On   25 de setembro de 2021 at 8:07 am

    Hi there this is kind of of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if
    you have to manually code with HTML. I’m starting a
    blog soon but have no coding experience so I wanted to
    get guidance from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

    Feel free to visit my page … natural treatment for eczema

  34. Deborah   On   25 de setembro de 2021 at 11:09 am

    I’ve been exploring for a little for any high-quality articles or blog posts on this sort of space .
    Exploring in Yahoo I eventually stumbled upon this web site.

    Reading this information So i am happy to convey that
    I have an incredibly good uncanny feeling I found out just what I needed.
    I such a lot no doubt will make sure to do not overlook this website omega 3 and omega 6 fatty acids (Claudia) provides it a look regularly.

  35. Abbie   On   25 de setembro de 2021 at 11:20 am

    Thank you for your own hard work on this site. Kim takes pleasure in making time for
    investigation and it is simple to grasp why.
    All of us know all of the dynamic form you
    deliver functional techniques through this blog and as well welcome participation from the others
    on this area then our simple princess is truly understanding a lot of
    things. Enjoy the remaining portion of the year. Your carrying out a powerful job.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I am extremely impressed together with your writing talents as smartly as with the format
    on your blog. Is that this a paid theme or did you modify it your self?
    Either way keep up the excellent quality writing, it is uncommon to
    see a nice weblog like this one nowadays.

    my blog heal eczema

  36. Kerry   On   25 de setembro de 2021 at 12:08 pm

    You are so interesting! I do not think I’ve read something
    like this before. So great how to stop smoking weed
    (http://forum.m2clasic.ro/) find somebody with
    a few unique thoughts on this subject matter.
    Really.. many thanks for starting this up. This web site is one thing
    that is required on the web, someone with a bit of originality!

  37. Doug   On   25 de setembro de 2021 at 12:10 pm

    Wow, marvelous weblog structure! How lengthy have you ever been blogging for?
    you made blogging glance easy. The full glance of your website is fantastic, let alone the content material![X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I just couldn’t
    go away your site before suggesting that I
    actually loved the standard info an individual supply on your visitors?
    Is gonna be again steadily to check up on new posts.

    My site … prescription drug abuse (http://www.fles.hlc.edu.tw)

  38. Nila   On   25 de setembro de 2021 at 12:37 pm

    Heya great website! Does running a blog like this require a massive
    amount work? I’ve virtually no expertise in coding but I was hoping to start my own blog
    soon. Anyways, if you have any ideas or techniques for new blog owners
    please share. I know this is off topic but I simply had to ask.
    Thanks a lot!

    my homepage fat loss

  39. Nate   On   25 de setembro de 2021 at 1:11 pm

    I’m pretty pleased to find this great site. I wanted to thank you for your time for this
    particularly wonderful read!! I definitely enjoyed every little bit of it and I
    have you bookmarked to check out new things on your website.

    My page: skin care routines (meteoritegarden.com)

  40. Alena   On   25 de setembro de 2021 at 1:59 pm

    Have you ever thought about adding a littlе bit more than just
    y᧐ur articles? I mean, what you say is fundamental and ɑll.
    Nevertheless think bout if you adsed sⲟme great pictures or vіdeo clips to give your posts
    more, “pop”! Үour content is еxcellеnt but with images and videos, thіs
    ite could certainly be ߋne of the most beneficial in its niche.

    Wonderful blog!

    Also visіt my web site – aplikasi akuntansi jasa

  41. Greta   On   25 de setembro de 2021 at 2:17 pm

    Thanks for one’s marvelous posting! I definitely enjoyed reading
    it, you’re a great author. I will be sure to bookmark your blog and may
    come back later on. I want to encourage you continue your great writing, have a
    nice weekend!

    My blog; diet pill

  42. Van   On   25 de setembro de 2021 at 3:24 pm

    Hi! I know this is kinda off topic however I’d figured I’d ask.
    Would you be interested in trading links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?

    My blog addresses a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other.
    If you might be interested feel free to send me an email.
    I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

    Here is my web blog testosterone continues (http://www.meteoritegarden.com)

  43. Leona   On   25 de setembro de 2021 at 3:55 pm

    Excellent beat ! I would like to apprentice while you amend your website, how can i
    subscribe for a blog site? The account aided me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

    Also visit my web-site – indoor growing mini-course
    (http://www.hltkd.tw/)

  44. Serena   On   25 de setembro de 2021 at 3:56 pm

    You actually make it appear really easy with your presentation however I in finding this matter to be actually something that I believe
    I’d by no means understand. It sort of feels too complex and extremely huge for me.

    I am having a look ahead in your next publish,
    I’ll attempt to get the cling of it!

    my webpage :: diet solution

  45. Shelton   On   25 de setembro de 2021 at 6:28 pm

    You are so interesting! I don’t believe I’ve read through a single thing like this before.
    So great to find someone with some original thoughts on this issue.
    Really.. thank you for starting this up. This website is one thing that
    is needed on the web, someone with a little originality!

    Also visit my web site healthy eating cookbook (forum.mamamj.ru)

  46. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:00 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  47. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:41 am

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  48. Clínica de recuperação em Suzano   On   3 de outubro de 2021 at 5:29 pm

    Greetings! Very helpful advice on this article! It is the little changes that make the biggest changes. Thanks a lot for sharing!

  49. Clínica de recuperação em Suzano   On   3 de outubro de 2021 at 6:43 pm

    This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want…HaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Great stuff, just great!

  50. O Poder Da Hipnose Clínica - André Percia   On   5 de outubro de 2021 at 6:28 am

    Very nice post and straight to the point. I don’t know if this is truly the best place to ask but do you folks have any ideea where to hire some professional writers? Thank you 🙂

  51. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:23 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  52. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:51 am

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  53. arrumar geladeira votorantim   On   17 de outubro de 2021 at 11:07 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  54. arrumar lava seca piedade   On   18 de outubro de 2021 at 12:03 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  55. Julia   On   25 de outubro de 2021 at 2:02 am

    Hi, I do believe this is an excellent web site. I stumbledupon it 😉 I may
    come back yet again since I book marked it. Money and freedom is the greatest way
    to change, may you be rich and ps4 games continue to help
    other people.

  56. Natisha   On   26 de outubro de 2021 at 7:46 am

    Hey would you mind sharing which blog platform you’re using?
    I’m looking to start my own blog in ps4 games the near future but I’m having a tough time
    choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design seems different then most blogs and
    I’m looking for something unique. P.S
    My apologies for getting off-topic but I had to ask!

  57. Imobiliária em Campos dos Goytacazes   On   29 de outubro de 2021 at 10:02 pm

    I?¦ve recently started a blog, the information you offer on this website has helped me greatly. Thanks for all of your time & work.

  58. acim   On   13 de fevereiro de 2022 at 7:40 pm

    I’ve learn a few good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how so much effort you place to make one of these wonderful informative web site.

  59. best acim podcast   On   14 de fevereiro de 2022 at 7:17 pm

    My brother recommended I might like this website. He was entirely right. This post truly made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

  60. zomeno feridov   On   18 de março de 2022 at 11:08 am

    Hiya very nice site!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your site and take the feeds additionallyKI’m happy to search out numerous useful information right here in the post, we’d like work out extra techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . .

  61. zomenoferidov   On   21 de março de 2022 at 9:14 am

    Hello, you used to write magnificent, but the last few posts have been kinda boring… I miss your tremendous writings. Past several posts are just a bit out of track! come on!

  62. zomenoferidov   On   31 de março de 2022 at 4:24 am

    Hi there, just become aware of your blog via Google, and located that it is truly informative. I’m going to watch out for brussels. I’ll appreciate in the event you proceed this in future. Lots of people shall be benefited from your writing. Cheers!

  63. hire a hacker for social media   On   21 de junho de 2022 at 3:02 am

    With havin so much content do you ever run into any problems of plagorism or copyright infringement? My blog has a lot of unique content I’ve either authored myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my agreement. Do you know any solutions to help reduce content from being stolen? I’d genuinely appreciate it.

  64. zorivare worilon   On   1 de julho de 2022 at 5:44 pm

    Hiya very nice web site!! Guy .. Excellent .. Wonderful .. I will bookmark your website and take the feeds additionally…I am satisfied to search out a lot of helpful information right here within the post, we’d like work out more techniques in this regard, thank you for sharing. . . . . .