Current track

Title

Artist


AMADO BATISTA CONTA QUE ENVIA FLORES TODO O ANO PARA ANGÉLICA E OUTRAS APRESENTADORAS

Written by on 25 de maio de 2021

Fonte: Jornal Extra

Após Luciano Huck revelar no “Caldeirão do Huck” que Amado Batista costuma enviar flores duas vezes ao ano para Angélica e brincar que “tem ciúmes” dele por isso, o cantor contou ao EXTRA que a apresentaadora não é a única a receber buquês do artista.

“Em todas as datas de aniversario ou Dia da Mulher mandamos flores para todas as amigas, e a Angélica é um delas. Faço isso a vida inteira, mando flores para Ana Maria Braga, Fátima Bernardes, entre outras tantas apresentadoras”, explica.

Durante o quadro “Tem ou não tem”, do último sábado, Luciano revelou que Amado Batista manda flores para Angélica todo o Dia da Mulher e aniversário dela. “Tenho ciúme do Amado Batista, hein”, disse ele, em tom de brincadeira.


Reader's opinions
  1. storno brzinol   On   24 de junho de 2021 at 6:32 am

    I have recently started a website, the information you offer on this web site has helped me tremendously. Thanks for all of your time & work.

  2. outdoor em sao luis   On   12 de julho de 2021 at 3:57 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  3. outdoor imperatriz   On   12 de julho de 2021 at 4:57 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  4. criar loja virtual em são luís   On   12 de julho de 2021 at 8:51 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  5. criar site em sao luis   On   12 de julho de 2021 at 10:00 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  6. Cupom Dafiti   On   12 de julho de 2021 at 2:16 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  7. Cupom Netshoes   On   12 de julho de 2021 at 3:16 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  8. feng shui banheiro   On   14 de julho de 2021 at 7:00 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  9. intoxicação por medicamentos   On   14 de julho de 2021 at 8:11 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  10. Revenda de curtidas   On   14 de julho de 2021 at 2:17 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  11. Revenda de seguidores   On   14 de julho de 2021 at 3:24 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  12. Mobile telematics   On   24 de julho de 2021 at 3:26 pm

    My brother suggested I might like this website. He used to be totally right. This put up truly made my day. You cann’t imagine just how a lot time I had spent for this information! Thanks!

  13. CS 48 horas   On   29 de julho de 2021 at 8:38 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  14. Flow   On   4 de agosto de 2021 at 5:23 pm

    Thank you for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing to do some research about this. We got a grab a book from our local library but I think I learned more clear from this post. I am very glad to see such excellent information being shared freely out there.

  15. disposito de controle   On   6 de agosto de 2021 at 6:25 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  16. acessórios para veículos   On   12 de agosto de 2021 at 1:17 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  17. mercado damnoen saduak   On   15 de agosto de 2021 at 10:19 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  18. lancome batom   On   15 de agosto de 2021 at 2:11 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  19. iluminador mac   On   15 de agosto de 2021 at 3:32 pm

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  20. naruto shippuden Online   On   18 de agosto de 2021 at 5:40 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  21. Painel Smm   On   26 de agosto de 2021 at 3:33 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  22. Smm panel   On   26 de agosto de 2021 at 4:04 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  23. Kristian   On   30 de agosto de 2021 at 4:30 am

    Very nice post. I simply stumbled upon your blog and wished to mention that I’ve really loved surfing around your weblog posts.
    In any case I’ll be subscribing in your feed and I
    hope you write again soon!

    Review my blog post: where quest bars [bit.ly]

  24. Dennis   On   31 de agosto de 2021 at 9:48 am

    Whats up very nice web site!! Guy .. Beautiful .. Superb ..

    I will bookmark your site and take the feeds additionally?
    I’m satisfied to seek out numerous helpful info here in the post, we’d like develop more techniques in this regard,
    thank you for sharing. . . . . .

    Also visit my website – quest bars there

  25. ganhar seguidores para Instagram   On   31 de agosto de 2021 at 10:05 am

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  26. Shirley   On   1 de setembro de 2021 at 11:40 pm

    Everyone loves what you guys tend to be up too.
    This sort of clever work and coverage! Keep up the excellent works
    guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.

    Feel free to surf to my webpage – there asmr (tinyurl.com)

  27. Ruthie   On   5 de setembro de 2021 at 2:03 am

    I am really inspired with your writing skills as smartly as with the format on your weblog.
    Is that this a paid subject matter or did you modify it your self?
    Either way keep up the excellent quality writing, it’s uncommon to look a nice weblog like this one today..

    Feel free to visit my page: scoliosis surgery my

  28. Rose   On   5 de setembro de 2021 at 5:45 am

    I think this is among the such a lot vital info for me.
    And i’m happy studying your article. However want to statement on some common things, The web site
    taste is ideal, the articles is truly great : D.
    Excellent activity, cheers

    My webpage :: what asmr [bit.ly]

  29. clã booyah   On   7 de setembro de 2021 at 2:08 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  30. time de base free fire   On   7 de setembro de 2021 at 2:41 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  31. Series Online   On   15 de setembro de 2021 at 10:21 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  32. filmesflix   On   15 de setembro de 2021 at 10:51 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  33. Darrel   On   25 de setembro de 2021 at 12:24 am

    I love your blog.. very nice colors & theme.
    Did you create this website yourself or did you hire someone to do it for you?

    Plz answer back as I’m looking to construct my own blog and would like to find out where u
    got this from. thanks a lot

    My blog post :: low-carb diet

  34. Jeana   On   25 de setembro de 2021 at 12:26 am

    Terrific work! That is the type of information that are meant to be shared across the web.
    Shame on Google for not positioning this put up upper! Come on over and
    seek advice from my site . Thank you =)

    Look into my web-site lose weight

  35. Modesto   On   25 de setembro de 2021 at 12:53 am

    It’s the best time to make some plans for the future and it is time to be
    happy. I have read this post and if I could I wish to suggest you
    few interesting things or advice. Maybe you could write next articles
    referring to this article. I want to read more things about it!

    Review my webpage: benefits of eating healthy

  36. Jasmine   On   25 de setembro de 2021 at 1:32 am

    I’m really impressed with your writing skills as well as with the layout
    on your weblog. Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it’s rare to see a
    great blog like this one nowadays.

    My web page – pure hemp seed oil

  37. Julianne   On   25 de setembro de 2021 at 1:40 am

    This design is incredible! You definitely know how to keep a reader
    entertained. Between your wit and your videos, I was almost moved to
    start my own blog (well, almost…HaHa!) Excellent job.
    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Feel free to surf to my website … flaxseed oil

  38. Mariam   On   25 de setembro de 2021 at 1:41 am

    My programmer is trying to persuade me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs. But he’s tryiong none the less.
    I’ve been using Movable-type on several websites for about a year and am nervous about switching
    to another platform. I have heard excellent things about blogengine.net.
    Is there a way I can transfer all my wordpress content into it?
    Any kind of help would be greatly appreciated!

    Check out my blog; gaining muscle

  39. Sibyl   On   25 de setembro de 2021 at 2:52 am

    Hey! Τhis is my first visit to youг blog!
    We are a group of volunteers and starting a new initiative іn a community in the
    same niche. Yoսr blog pгovided us valuable іnformatіon to work on. You have done a marvellous job!

    Here is mmy weƅ page: indoxxi onlіne (24friends.co.kr)

  40. Alberto   On   25 de setembro de 2021 at 3:16 am

    Hello there, I found your web site by the use of Google whilst searching for a
    similar subject, your site came up, it seems to be good.
    I have bookmarked it in my google bookmarks.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]Hello there, simply changed into aware of your blog thru Google, and
    found that it is really informative. I’m gonna watch out for brussels.
    I’ll be grateful in case you proceed this in future.

    Lots of people can be benefited from your writing.
    Cheers!

    Feel free to surf to my page :: cannabis dispensaries-san diego

  41. Ulrich   On   25 de setembro de 2021 at 3:37 am

    Wonderful blog! I found it while searching on Yahoo News.

    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Many thanks

    my website; try weed doctor (Demetria)

  42. Maira   On   25 de setembro de 2021 at 4:32 am

    Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s truly informative.

    I am gonna watch out for brussels. I’ll be grateful
    if you continue this in future. Many people will be benefited from
    your writing. Cheers!

    Also visit my web page: sexual communication

  43. Rachel   On   25 de setembro de 2021 at 6:44 am

    Wonderful blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?
    I’m planning to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices
    out there that I’m completely overwhelmed .. Any ideas?
    Thank you!

    Here is my homepage; weed seeds

  44. Kattie   On   25 de setembro de 2021 at 7:08 am

    Heya! I just wanted to ask if you ever have any problems with hackers?

    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing many months
    of hard work due to no backup. Do you have any methods to
    stop hackers?

    Visit my blog; weight loss

  45. Kristine   On   25 de setembro de 2021 at 7:30 am

    Definitely imagine that that you said. Your favorite justification seemed to be on the web the easiest thing to remember of.
    I say to you, I certainly get annoyed while other folks consider concerns that they
    plainly don’t understand about. You managed to hit the nail
    upon the highest and also defined out the whole thing without having side-effects , folks could take a signal.
    Will likely be back to get more. Thank you!

    Also visit my blog; omega 3 source

  46. Gaye   On   25 de setembro de 2021 at 8:00 am

    I don’t even understand how I ended up here, however I assumed this publish used to be good.
    I don’t recognize who you’re but certainly you’re going to a
    well-known blogger if you are not already. Cheers!

    Feel free to visit my web page … paleo diet tips

  47. Alex   On   25 de setembro de 2021 at 8:10 am

    Definitely imagine that that you said. Your favorite justification seemed to be at the net the simplest
    factor to keep in mind of. I say to you, I certainly get annoyed
    even as other folks think about issues that they just do not
    recognize about. You managed to hit the nail upon the highest
    as neatly as outlined out the entire thing with no need side-effects , other
    people can take a signal. Will probably be back to get more.

    Thanks

    Here is my website: healthy life

  48. Kina   On   25 de setembro de 2021 at 9:59 am

    I believe what you said made a lot of sense. But, what about this?
    what if you were to create a killer headline? I ain’t saying your content is not good, but suppose you added a
    headline that grabbed a person’s attention? I mean AMADO BATISTA CONTA QUE ENVIA FLORES TODO O ANO PARA ANGÉLICA E OUTRAS
    APRESENTADORAS – Rádio 99,5 FM Goiânia is a little plain.
    You might look at Yahoo’s home page and see how
    they create post headlines to grab viewers to open the links.
    You might add a related video or a picture or two to grab readers interested about what you’ve got to say.

    In my opinion, it would bring your posts a little bit more
    interesting.

    Feel free to surf to my web site substance abuse treatment

  49. Stanley   On   25 de setembro de 2021 at 10:11 am

    I loved as much as you’ll receive carried out right here.

    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an impatience over
    that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly
    the same nearly a lot often inside case you shield this
    increase.

    Have a look at my web blog: diet plans (http://forum.m2clasic.ro/viewtopic.php?id=177063)

  50. Kelley   On   25 de setembro de 2021 at 11:23 am

    Hey there! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of
    my good old room mate! He always kept chatting about this.
    I will forward this page to him. Fairly certain he will
    have a good read. Many thanks for sharing!

    Look into my blog: treat yeast infection

  51. Alfie   On   25 de setembro de 2021 at 12:07 pm

    I am really enjoying the theme/design of your weblog.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?
    A small number of my blog visitors have complained about my site not working correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any advice to help fix this issue?

    Review my site: various cannabis seeds (fotosombra.com.br)

  52. Yolanda   On   25 de setembro de 2021 at 6:30 pm

    Excellent goods from you, man. I’ve remember your stuff
    prior to and you’re just too wonderful. I really like what
    you’ve got right here, certainly like what you
    are saying and the way in which through which you are saying it.

    You are making it enjoyable and you continue to take care of to keep it wise.
    I cant wait to read much more from you. This is really a tremendous web site.

    my blog post :: fat loss [Elise]

  53. pai alcoólatra   On   3 de outubro de 2021 at 5:44 pm

    It’s appropriate time to make some plans for the longer term and it is time to be happy. I have learn this put up and if I could I wish to counsel you some attention-grabbing issues or tips. Maybe you could write subsequent articles regarding this article. I wish to learn more things approximately it!

  54. clinica de recuperação   On   3 de outubro de 2021 at 6:56 pm

    What¦s Taking place i am new to this, I stumbled upon this I’ve discovered It absolutely useful and it has helped me out loads. I’m hoping to give a contribution & help other customers like its helped me. Great job.

  55. cursos fernando sardinha online   On   5 de outubro de 2021 at 4:35 am

    Hi my loved one! I want to say that this post is amazing, great written and come with approximately all vital infos. I’d like to peer more posts like this .

  56. curso inglês em 12 semanas   On   5 de outubro de 2021 at 5:58 am

    I don’t even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don’t know who you are but definitely you’re going to a famous blogger if you are not already 😉 Cheers!

  57. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 3:52 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  58. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:33 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  59. arrumar lava seca votorantim   On   17 de outubro de 2021 at 11:51 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  60. conserto bebedouro piedade   On   18 de outubro de 2021 at 12:27 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  61. brick tiles   On   22 de outubro de 2021 at 8:15 pm

    I happen to be writing to let you understand what a fine encounter my wife’s child gained checking your webblog. She figured out several issues, most notably what it’s like to have an ideal helping character to have many more quite simply understand chosen complex subject matter. You truly surpassed readers’ desires. Thanks for displaying those beneficial, healthy, educational as well as easy thoughts on your topic to Kate.

  62. Imobiliária   On   29 de outubro de 2021 at 10:04 pm

    hi!,I like your writing so much! share we communicate more about your post on AOL? I need a specialist on this area to solve my problem. May be that’s you! Looking forward to see you.

  63. Randal   On   14 de novembro de 2021 at 4:36 am

    Hello, Neat post. There’s an issue along with your site in internet explorer, would test this?
    IE still is the market chief and a big element of folks will leave out your wonderful writing because of this problem.

    Here is my web page: on asmr

  64. um curso em milagres videos   On   14 de novembro de 2021 at 2:20 pm

    Those are yours alright! . We at least need to get these people stealing images to start blogging! They probably just did a image search and grabbed them. They look good though!

  65. Alva   On   5 de dezembro de 2021 at 2:07 pm

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video to make your point.
    You definitely know what youre talking about, why waste your intelligence on just posting videos
    to your weblog when you could be giving us something enlightening
    to read?

    Feel free to surf to my web site :: asmr and

  66. Kelly   On   9 de janeiro de 2022 at 12:36 am

    Does your site have a contact page? I’m having a
    tough time locating it but, I’d like to shoot you an e-mail.
    I’ve got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great site and I look forward to seeing it develop over time.

    Feel free to visit my web page – info why (http://tinyurl.com)

  67. acim audio   On   13 de fevereiro de 2022 at 11:43 pm

    Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading? I’m trying to determine if its a problem on my end or if it’s the blog. Any responses would be greatly appreciated.

  68. acim audio   On   14 de fevereiro de 2022 at 6:43 am

    Hello, Neat post. There’s a problem along with your site in web explorer, would check thisK IE nonetheless is the marketplace chief and a big component to other people will leave out your excellent writing due to this problem.

  69. George   On   22 de março de 2022 at 2:14 pm

    I’ve read a few excellent stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting.
    I surprise how much attempt you place to create this
    sort of excellent informative website.

    my web-site :: info your, tinyurl.com,

  70. zomeno feridov   On   22 de março de 2022 at 6:12 pm

    Hey, you used to write fantastic, but the last several posts have been kinda boring… I miss your tremendous writings. Past few posts are just a little out of track! come on!

  71. Florentina   On   23 de março de 2022 at 6:30 pm

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d certainly donate to this fantastic
    blog! I suppose info for (http://tinyurl.com/y8g3bspj) now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to new updates and will share this site with my Facebook
    group. Chat soon!

  72. Marisol   On   24 de março de 2022 at 7:27 am

    That is very interesting, You are an excessively professional blogger.
    I have joined your feed and look forward to in search of extra of your wonderful post.
    Additionally, I’ve shared your web site in my social networks

    my web page :: it info, tinyurl.com,

  73. Caitlin   On   24 de março de 2022 at 4:39 pm

    I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is attractive, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an edginess over that you wish be delivering the following.

    unwell unquestionably come further formerly again since exactly the
    same nearly very often inside case you shield this hike.

    Also visit my web-site :: was info – t.co

  74. Cynthia   On   26 de março de 2022 at 8:31 am

    Hello would you mind letting me know which webhost you’re utilizing?
    I’ve loaded your blog in 3 different browsers and I must say this
    blog loads a lot faster then most. Can you recommend
    a good hosting provider at a honest price?
    Thanks, I appreciate it!

    Here is my web page: info off (http://tinyurl.com/)

  75. Maxine   On   1 de abril de 2022 at 9:33 am

    Hello info there, tinyurl.com,.
    I discovered your weblog the use of msn. That is an extremely neatly written article.
    I will make sure to bookmark it and come back to read
    more of your helpful information. Thank you for the post.

    I will certainly comeback.

  76. Raymundo   On   2 de abril de 2022 at 3:17 pm

    This design is spectacular! You obviously know how to keep a reader amused.
    Between your wit and your videos, I was almost moved to start my own blog (well, almost…HaHa!) Fantastic job.
    I really loved what you had to say, and more than that, how you
    presented it. Too cool!

    Here is my web blog: air ticket booking

  77. Felicitas   On   6 de abril de 2022 at 9:14 pm

    Hey there! I’ve been reading your website for some time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from New
    Caney Tx! Just wanted to mention keep up the good work!

    Check out my web blog gamefly