Current track

Title

Artist


Lucas Lucco e Lorena Carvalho se casam secretamente

Written by on 4 de setembro de 2020

Fonte: Uol

O cantor Lucas Lucco revelou em seu Instagram que se casou com Lorena Carvalho, de forma bem íntima e secreta.

Ele comemorou com uma foto com a agora esposa e disse que este é um passo importante para eles construírem a família que sonham.

“CASADOS! Pra mim, é uma grande honra ter essa mulher como minha esposa e um presente inestimável ter o seu amor. Um passo importante pra construção da nossa família. Obrigado por este e por todos os dias vividos ao seu lado! Que Deus nos abençoe e guarde a nossa casa, te amo”.

Lorena mostrou um pouco do que usou no dia do casamento, como as jóias escolhidas e a escolha de como usar os cabelos.

Em meio à pandemia do coronavírus, a cerimônia foi mais reservada. Dez convidados em Uberlândia (MG), na casa em que moram, conforme o cantor relatou à Caras.

“Antes da pandemia, estávamos organizando um casamento para toda nossa família. Depois de quatro meses em quarentena, começamos a pensar na possibilidade de realizarmos o casamento apenas no civil”.

A data já tinha sido adiada duas vezes – em dezembro de 2019, após um aborto espontâneo de Lorena, e em abril deste ano, pelo coronavírus. Os convidados passaram por testes da covid-19.

“Escolher somente dez pessoas foi complicado. Só na família da Lorena, são cinco irmãos. Mas difícil mesmo foi não podermos ter a presença dos nossos avós. Ainda vamos fazer um jantar só para eles, daqui a algum tempo”.

O casamento foi planejado por um mês, mas, com tudo o que está acontecendo, nem tudo foi possível ser realizado. As alianças, por exemplo, não chegaram a tempo – por enquanto, estão com provisórias, e mais tarde usarão as oficiais.


Reader's opinions
  1. Augustus   On   29 de agosto de 2021 at 7:45 pm

    We’re a group of volunteers and opening a new scheme
    in quest bars our community.
    Your website offered us with valuable info to work on. You have done an impressive job and
    our entire community will be grateful to you.

  2. Hai   On   31 de agosto de 2021 at 10:04 am

    I’m really enjoying the design and layout of your website.
    It’s a very easy on the eyes which makes
    it much more enjoyable for me to come here and visit
    more often. Did you hire out a designer to create your theme?
    Great work!

    Feel free to visit my web blog :: quest bars that (j.mp)

  3. Rene   On   1 de setembro de 2021 at 9:33 am

    Aw, this was an incredibly nice post. Spending some time and actual
    effort to produce a very good article… but what can I say… I
    put things off a whole lot and never manage to get anything
    done.

    Visit my blog … asmr it (tinyurl.com)

  4. Princess   On   2 de setembro de 2021 at 9:51 am

    I’m really enjoying the design and layout of your website.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more
    pleasant for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer
    to create your theme? Great work!

    Also visit my web-site – is asmr

  5. Kareem   On   4 de setembro de 2021 at 5:16 am

    We stumbled over here coming from a different web
    address and thought I might as well check things out.

    I like what I see so i am just following you. Look forward to going over
    your web page yet again.

    Feel free to surf to my website asmr on (tinyurl.com)

  6. Yanira   On   5 de setembro de 2021 at 12:39 pm

    I really love your website.. Great colors & theme. Did you develop this website yourself?

    Please reply back as I’m trying to create my very own site and would love to know where you got this from or just what asmr the theme
    is called. Kudos!

  7. Lilla   On   5 de abril de 2022 at 8:12 pm

    Unquestionably believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the internet the easiest thing to be aware of.

    I say to you, I certainly get annoyed while people think about worries that they plainly
    do not know about. You managed to hit the nail upon the top as
    well as defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal.
    Will probably be back to get more. Thanks

    Here is my web-site; cheap flights booking

  8. Franchesca   On   6 de abril de 2022 at 12:18 pm

    Great beat ! I would like to apprentice while you
    amend your web site, how could i subscribe for a blog website?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this
    your broadcast offered bright clear concept

    My web blog: cheap flights

  9. Landon   On   7 de abril de 2022 at 3:43 am

    I’m really loving the theme/design of your site. Do you ever run into any internet browser compatibility issues?
    A small number of my blog readers have complained about my site not working
    correctly in Explorer but looks great in Chrome. Do you
    have any advice to help fix this problem?

    Here is my website gamefly

  10. Elana   On   10 de abril de 2022 at 11:20 am

    It’s actually a great and useful piece of info.
    I’m glad that you just shared this helpful information with us.

    Please stay us informed like this. Thanks for sharing.

    Here is my webpage: gamefly