Current track

Title

Artist


Luan Santana homenageia Faustão

Written by on 27 de janeiro de 2021

Fonte: CARAS

Nesta última segunda-feira, 25, os fãs de Faustão foram pegos de surpresa com a notícia de que ele não renovará o contrato com a Rede Globo após 32 anos. 

Após a confirmação da notícia, o cantor compartilhou no Instagram na tarde desta terça-feira, 26, uma montagem em que aparece em vários momentos ao longo da sua carreira no Domingão do Faustão, e agradeceu o apresentador por sempre recebê-lo com muito carinho no programa.

Foto: Reprodução/Instagram

“Ontem as notícias foram muitas e fui acompanhando até que se confirmou tudo. Fausto, nesses 13 anos de carreira, posso agradecer a centenas de pessoas por me receberem e fazerem com que meus sonhos se tornassem realidade… e uma dessas centenas é você, que sempre me recebeu tão bem em seu programa. Sou recordista no Melhores do Ano e tenho muito a agradecer. Que este último ano de DOMINGÃO seja mais do que especial e que a sua estrela brilhe ainda mais! Tmj”, escreveu Luan.  

Após a repercussão da saída da TV Globo, Faustão falou sobre o assunto e garantiu que, em 2021, os fãs podem esperar uma “melhor temporada de todos os tempos do programa”.


Reader's opinions
  1. empresas de outdoor em sao luis   On   12 de julho de 2021 at 3:31 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  2. outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:44 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  3. Cupom Adidas   On   12 de julho de 2021 at 2:30 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  4. Cupom Tricae   On   12 de julho de 2021 at 3:23 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  5. feng shui banheiro   On   14 de julho de 2021 at 8:04 am

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  6. https://blog.dhonellalojavirtual.com.br/quando-tudo-da-errado/   On   14 de julho de 2021 at 8:49 am

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  7. palavras-chaves: mentalidade vencedora   On   19 de julho de 2021 at 10:28 am

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  8. aluguel casa   On   19 de julho de 2021 at 12:11 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  9. em blumenau   On   19 de julho de 2021 at 1:07 pm

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  10. Mobile telematics   On   24 de julho de 2021 at 3:40 pm

    I’d have to examine with you here. Which is not one thing I usually do! I take pleasure in reading a post that may make folks think. Additionally, thanks for permitting me to comment!

  11. ABC   On   25 de julho de 2021 at 1:34 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  12. CS 48   On   29 de julho de 2021 at 7:34 am

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  13. Teste Cs Net   On   29 de julho de 2021 at 9:11 am

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  14. Entrevista   On   4 de agosto de 2021 at 3:45 pm

    Wow! This can be one particular of the most beneficial blogs We have ever arrive across on this subject. Actually Excellent. I’m also an expert in this topic therefore I can understand your effort.

  15. Estamparia de peças   On   6 de agosto de 2021 at 7:46 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  16. huacachina peru   On   15 de agosto de 2021 at 9:40 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  17. ganhar 200 no tiktok   On   15 de agosto de 2021 at 1:55 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  18. ganhar dinheiro respondendo pesquisas picpay   On   15 de agosto de 2021 at 3:23 pm

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  19. naruto shippudenTodos episódios disponíveis   On   18 de agosto de 2021 at 6:16 pm

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  20. attack on titan Dublado Online   On   18 de agosto de 2021 at 6:49 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  21. Shalanda   On   24 de agosto de 2021 at 9:45 am

    Hi colleagues, how is the whole thing, and what you would like to say about this article, in my view its truly remarkable in support
    of me.

    Feel free to surf to my site … Jodie

  22. Sharyl   On   27 de agosto de 2021 at 9:48 pm

    I’m not sure where you are getting your info, but great
    topic. I needs to spend some time learning much more or
    understanding more. Thanks for fantastic info I was
    looking for this information for my mission.

    Feel free to visit my blog – off web hosting

  23. Werner   On   30 de agosto de 2021 at 6:32 am

    Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to
    assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts.

    Any way I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement
    you access consistently rapidly.

    Feel free to visit my site – quest bars this; bitly.com,

  24. Darrin   On   31 de agosto de 2021 at 4:51 am

    Excellent post but I was wondering if you could write a litte more
    on this subject? I’d be very grateful if you could elaborate a little bit further.
    Bless you!

    Feel free to surf to my web blog … our quest bars; t.co,

  25. comprar seguidores instagram   On   31 de agosto de 2021 at 9:50 am

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  26. Brittney   On   1 de setembro de 2021 at 6:53 am

    It’s perfect time to make some plans for the future and it’s time to be happy.
    I have read this post and if I could I want to suggest you
    some interesting things or advice. Perhaps you can write next articles referring to this article.
    I desire to read even more things about it!

    Here is my page … your scoliosis surgery

  27. Genevieve   On   5 de setembro de 2021 at 11:21 am

    Hello, i read your blog from time to time and i own a similar
    one and i was just wondering if you get a lot of spam feedback?

    If so how do you protect against it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it’s driving me mad so any support is very much appreciated.

    my blog :: scoliosis surgery for

  28. contratações vasco   On   28 de setembro de 2021 at 3:46 am

    Some really great articles on this site, appreciate it for contribution. “It is not often that someone comes along who is a true friend and a good writer.” by E. B. White.

  29. seguidores para instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:03 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  30. seguidores para instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:44 am

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  31. Conversão Extrema - Tiago Tessmman   On   5 de outubro de 2021 at 5:28 am

    We’re a group of volunteers and opening a brand new scheme in our community. Your site offered us with valuable info to paintings on. You have done a formidable activity and our whole neighborhood shall be thankful to you.

  32. cursos Sardinha Evolution   On   5 de outubro de 2021 at 6:39 am

    I am not sure where you’re getting your information, but great topic. I needs to spend some time learning much more or understanding more. Thanks for excellent info I was looking for this information for my mission.

  33. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 3:42 am

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  34. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:29 am

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  35. arrumar bebedouro piedade   On   17 de outubro de 2021 at 11:07 pm

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  36. conserto máquina lavar piedade   On   18 de outubro de 2021 at 12:03 am

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  37. brick veneer   On   22 de outubro de 2021 at 7:25 pm

    Thanks so much for giving everyone an extremely special possiblity to read from here. It is usually so lovely plus stuffed with amusement for me personally and my office mates to visit your site nearly thrice in one week to learn the latest items you have. And definitely, I’m so certainly fulfilled with the fabulous tips you give. Some 2 facts on this page are clearly the most suitable we have ever had.

  38. Penney   On   26 de outubro de 2021 at 5:56 am

    Howdy! I know this is somewhat off-topic but I had to ask.
    Does operating a well-established website like yours require a massive amount work?
    I am completely new to writing a blog but I do write in my
    diary every day. I’d like to start a blog so I can easily share my
    personal experience and views online. Please let me know if you
    have any recommendations or tips for brand new aspiring blog owners.
    Thankyou!

    My website … ps4 games that

  39. https://europa-road.eu/hu/treleres-gepszallitas-gyor.php   On   11 de novembro de 2021 at 2:47 am

    Hello there! Quick question that’s totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My site looks weird when browsing from my iphone 4. I’m trying to find a template or plugin that might be able to fix this issue. If you have any recommendations, please share. Cheers!

  40. a course in miracles youtube   On   13 de fevereiro de 2022 at 9:17 pm

    Great goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you’re just too excellent. I really like what you have acquired here, certainly like what you’re stating and the way in which you say it. You make it entertaining and you still care for to keep it smart. I can not wait to read much more from you. This is really a great site.

  41. best a course in miracles podcasts   On   14 de fevereiro de 2022 at 10:21 pm

    Hi there, I found your site via Google while looking for a related topic, your web site came up, it looks good. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

  42. Dann   On   2 de abril de 2022 at 8:42 am

    Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and
    wished to mention that I have really loved surfing around your blog posts.
    In any case I’ll be subscribing for your feed and
    I’m hoping you write once more very soon!

    My web blog – search cheap flights

  43. Pearlene   On   2 de abril de 2022 at 11:12 am

    Just wish to say your article is as astounding. The clarity in your post is simply cool and i can assume you’re an expert on this subject.
    Fine with your permission let me to grab your RSS feed to
    keep up to date with forthcoming post. Thanks a million and
    please carry on the enjoyable work.

    My website … info of (tinyurl.com)

  44. Tabatha   On   4 de abril de 2022 at 3:53 am

    First of all I want to say terrific blog! I had a quick question which I’d like to ask if you
    don’t mind. I was interested to know how you center yourself and clear your thoughts before writing.
    I’ve had a tough time clearing my thoughts in getting my thoughts out.
    I truly do take pleasure in writing but it just seems
    like the cheapest flights possible first 10 to 15
    minutes are usually lost simply just trying to figure out how to begin. Any
    ideas or tips? Thank you!

  45. Dianne   On   4 de abril de 2022 at 8:03 pm

    Good day I am so happy I found your website, I really
    found you by accident, while I was looking on Bing for something else, Regardless I am here now and would just like to say
    kudos for a marvelous post and a all round enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all
    at the minute but I have book-marked it and also added in your RSS
    feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the great b.

    Feel free to visit my site … cheap tickets cheap flights

  46. Stepanie   On   5 de abril de 2022 at 9:25 pm

    Thanks for ones marvelous posting! I certainly enjoyed reading it,
    you can be a great author.I will be sure to bookmark your blog and will eventually come back someday.
    I want to encourage yourself to continue your great
    job, have a nice morning!

    Also visit my homepage – air tickets booking

  47. Marylou   On   7 de abril de 2022 at 2:29 am

    An outstanding share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who was conducting a little homework on this.
    And he actually bought me lunch simply because I found it for him…
    lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!!
    But yeah, thanks for spending some time to talk about this topic here
    on your blog.

    my blog post: gamefly