Current track

Title

Artist


Léo Santana e Lore Improta se casam em Salvador

Written by on 22 de fevereiro de 2021

Fonte: Jornal Extra

Léo Santana e Lorena Impronta se casaram na tarde deste sábado em Salvador. Juntos há quatro anos (entre algumas idas e vindas), o cantor e a dançarina selaram a união no civil, em casa mesmo, numa cerimônia intimista, com a presença apenas dos pais dos noivos e das irmãs do cantor. A informação foi divulgada com exclusividade pelo Instagram de Hugo Gloss, que compartilhou também registros dos noivos felizes da vida.

Fonte: Reprodução/Instagram

A site, o cantor se derreteu pela amada. ‘É a noiva mais linda do mundo”, disse Léo, explicando o motivo de não ter feito um festão para celebrar o casório:

“Infelizmente, devido à pandemia, não pudemos comemorar como gostaríamos, com uma grande festa, com show, todos os nossos amigos queridos reunidos, com uma cerimônia religiosa, lua de mel. Mas agora que estamos oficialmente casados, estou cada dia mais apaixonado pela minha agora esposa”.

Fonte: Reprodução/Instagram

Reader's opinions
  1. storno brzinol   On   24 de junho de 2021 at 5:34 am

    Your style is so unique compared to many other people. Thank you for publishing when you have the opportunity,Guess I will just make this bookmarked.2

  2. https://europa-road.eu/hu/mobilhaz-szallitas-kulfoldrol-es-belfoldon.php   On   7 de julho de 2021 at 2:55 pm

    This blog is definitely rather handy since I’m at the moment creating an internet floral website – although I am only starting out therefore it’s really fairly small, nothing like this site. Can link to a few of the posts here as they are quite. Thanks much. Zoey Olsen

  3. empresas de outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:23 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  4. outdoor em imperatriz   On   12 de julho de 2021 at 5:11 am

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  5. Cupom Casas Bahia   On   12 de julho de 2021 at 3:27 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  6. hidromaster   On   14 de julho de 2021 at 7:25 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  7. desentupidora de esgoto zona norte sp   On   14 de julho de 2021 at 8:25 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  8. Smm panel   On   14 de julho de 2021 at 2:15 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  9. Smm panel   On   14 de julho de 2021 at 3:24 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  10. meliuz   On   19 de julho de 2021 at 12:26 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  11. indaial   On   19 de julho de 2021 at 11:32 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  12. alugar casa   On   19 de julho de 2021 at 12:45 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  13. certificação inmetro   On   24 de julho de 2021 at 4:26 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  14. projeto balança   On   24 de julho de 2021 at 5:33 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  15. Safe driving   On   24 de julho de 2021 at 2:53 pm

    You could definitely see your skills within the paintings you write. The world hopes for even more passionate writers such as you who aren’t afraid to say how they believe. All the time follow your heart. “What power has law where only money rules.” by Gaius Petronius.

  16. CS para teste   On   29 de julho de 2021 at 8:05 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  17. CS grátis 48 horas   On   29 de julho de 2021 at 9:36 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  18. Entrevista   On   4 de agosto de 2021 at 2:54 pm

    Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good gains. If you know of any please share. Kudos!

  19. PSA – GAMA DE MEDIÇÃO   On   6 de agosto de 2021 at 6:22 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  20. Serras   On   12 de agosto de 2021 at 12:06 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  21. mercado maeklong   On   15 de agosto de 2021 at 10:29 am

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  22. tanote bay koh tao   On   15 de agosto de 2021 at 11:55 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  23. como estudar ingles sozinho do zero   On   15 de agosto de 2021 at 2:02 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  24. eyes tradução   On   15 de agosto de 2021 at 3:27 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  25. sakamoto desu gaTodos episódios disponíveis   On   18 de agosto de 2021 at 5:59 pm

    Este site é realmente fantástico. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  26. animes terror   On   18 de agosto de 2021 at 6:41 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  27. Revenda de curtidas   On   26 de agosto de 2021 at 2:58 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  28. Painel Smm   On   26 de agosto de 2021 at 3:44 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  29. comprar seguidores instagram   On   31 de agosto de 2021 at 10:28 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  30. Brandi   On   1 de setembro de 2021 at 2:47 pm

    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you create this website yourself or did you
    hire someone to do it for you? Plz answer back as I’m looking to
    create my own blog and would like to find out where u
    got this from. many thanks

    Check out my web page :: the asmr (http://tinyurl.com/vwt23sth)

  31. Manuela   On   2 de setembro de 2021 at 1:37 pm

    Hello, Neat post. There is a problem together with your site in internet explorer, may
    check this? IE nonetheless is the market leader and a
    good part of other people will miss your fantastic writing due to this problem.

    Here is my webpage … when scoliosis surgery

  32. Ashleigh   On   5 de setembro de 2021 at 10:23 pm

    Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News. Do you have any suggestions
    on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I
    never seem to get there! Appreciate it

    Here is my web-site: your asmr

  33. Series Online   On   15 de setembro de 2021 at 9:45 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  34. Series Online   On   15 de setembro de 2021 at 10:31 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  35. Mariam   On   23 de setembro de 2021 at 10:09 pm

    This is the right website for anybody who would like to
    understand this topic. You understand a whole lot
    its almost hard to argue with you (not that I really would want to…HaHa).
    You definitely put a new spin on a subject that’s been discussed for a
    long time. Wonderful stuff, just great!

    Review my web page – Gladis

  36. Kathlene   On   24 de setembro de 2021 at 1:59 am

    Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell
    you I genuinely enjoy reading through your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that deal with
    the same subjects? Thank you!

    Look into my web page :: Bell

  37. Joan   On   24 de setembro de 2021 at 3:49 am

    I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get got an impatience over that
    you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again since exactly
    the same nearly a lot often inside case you shield this increase.

    Here is my web-site; 1Z0-1070-20 Dumps

  38. school calendar   On   24 de setembro de 2021 at 5:05 am

    I have been absent for a while, but now I remember why I used to love this website. Thanks, I’ll try and check back more frequently. How frequently you update your website?

  39. Flynn   On   24 de setembro de 2021 at 4:54 pm

    Admiring the hard work you put into your
    website and in depth information you present. It’s great to come
    across a blog every once in a while that isn’t the same unwanted rehashed material.
    Excellent read! I’ve saved your site and I’m adding
    your RSS feeds to my Google account.

    my web page :: quality treatment

  40. Earnest   On   24 de setembro de 2021 at 6:12 pm

    Hell᧐! Tһis is kind of off topic but I need some guidance fгom aan establіsbeԁ blօg.
    Іѕ it difficult to set up your owwn blog? I’m not very techincal Ьut I can figure things out
    pretty quick. I’m thinking about making my own but I’m not suyre where to start.
    Do y᧐u have any tіps or suggestions? Thank you

    Alsoo visit my blߋg – indofilm

  41. Georgiana   On   24 de setembro de 2021 at 6:22 pm

    Very grеat post. I јust stumbled upon your weblog aand wished
    to ssay that Ι’ve truly loved browsing yoir weƄlog posts.
    After all I wіll be subscribing for your rss feed and I’m hoping yօu write once more soon!

    Heгe is my website :: check it out

  42. Randy   On   24 de setembro de 2021 at 7:59 pm

    I?m impressed, I have to admit. Seldom do I encounter a blog that?s
    both equally educative and amusing, and let me tell you, you have hit the nail on the head.
    The issue is something which not enough people are speaking intelligently
    about. I am very happy that I came across this in my hunt for something relating to this.

    Here is my homepage :: lower belly

  43. Yvonne   On   24 de setembro de 2021 at 8:30 pm

    Wow, marvelous blog structure! How lengthy have you been running
    a blog for? you make running a blog look easy. The entire look of your web
    site is wonderful, as well as the content material!

    Also visit my web site – weight watchers (Susan)

  44. Marylin   On   24 de setembro de 2021 at 8:41 pm

    It’s appropriate time to make some plans for the longer
    term and it is time to be happy. I’ve read this put up and if I
    could I desire to suggest you few interesting issues or advice.
    Perhaps you can write subsequent articles referring to this
    article. I wish to read more issues about it!

    My blog: seeds starts

  45. Samuel   On   24 de setembro de 2021 at 9:43 pm

    Ԍood day! Do you know if they make any plugihs to asѕist
    with SЕO? I’m trying to get my Ƅlog tߋ rank fоr some targeted keywords but I’m not seеing very goood succеss.If yoou know
    of any pleаse sharе. Kudos!

    my blog post; agree with this

  46. Abraham   On   25 de setembro de 2021 at 2:31 am

    Magnificent beat ! I would like to apprentice even as you amend your web site, how could
    i subscribe for a blog website? The account helped me a acceptable deal.
    I had been tiny bit familiar of this your broadcast provided
    brilliant clear idea.

    my page limprove love life

  47. Natalie   On   25 de setembro de 2021 at 3:00 am

    I have been exploring for a bit for any high quality articles or blog posts in this sort of house .
    Exploring in Yahoo I finally stumbled upon this website.
    Studying this info So i am satisfied to exhibit
    that I’ve an incredibly just right uncanny feeling I discovered just what I needed.
    I such a lot undoubtedly will make certain to do
    not disregard this website and give it a glance on a constant basis.

    my page; buy seeds online (http://www.meteoritegarden.com)

  48. Jaclyn   On   25 de setembro de 2021 at 4:22 am

    Good day I am so excited I found your weblog,
    I really found you by accident, while I was looking on Yahoo for something else, Nonetheless I am here now and
    would just like to say cheers for a marvelous post and a all round
    enjoyable blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all
    at the minute but I have bookmarked it and also added in your RSS feeds,
    so when I have time I will be back to read a lot more, Please
    do keep up the excellent job.

    Also visit my blog improving sex

  49. Graciela   On   25 de setembro de 2021 at 6:45 am

    Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find It really useful
    & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you aided me.

    My blog post growing inside (Tammy)

  50. Kory   On   25 de setembro de 2021 at 7:58 am

    Great web site. Plenty of useful information here.
    I’m sending it to several friends ans additionally sharing
    in delicious. And of course, thanks in your effort!

    my webpage – hemp seed sprouts (Lovie)

  51. Sadie   On   25 de setembro de 2021 at 8:59 am

    Fantastic items from you, man. I’ve remember your stuff prior to and you’re just too great.

    I really like what you have bought right here, certainly like what you’re
    stating and the way libido enhancement in men which through which you say it.
    You make it enjoyable and you continue to take care of to keep it
    wise. I cant wait to learn much more from you. This is really a great website.

  52. Tami   On   25 de setembro de 2021 at 10:43 am

    Hey there! This post couldn’t be written any
    better! Reading this post reminds me of my old room mate!
    He always kept talking about this. I will forward this post to him.
    Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!

    Also visit my site :: skilled drug

  53. Hung   On   25 de setembro de 2021 at 12:00 pm

    I am really enjoying the theme/design of your site. Do you ever run into any browser compatibility issues?
    A few of my blog visitors have complained about my site not operating
    correctly in Explorer but looks great in Safari.
    Do you have any suggestions to help fix this issue?

    Feel free to visit my web blog – growing weed indoors (http://www.bf2042.se)

  54. Cindy   On   25 de setembro de 2021 at 12:12 pm

    Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other
    sites? I have a blog based on the same subjects
    you discuss and would love to have you share some stories/information. I know my audience would
    value your work. If you are even remotely interested, feel
    free to send me an email.

    Look at my page; freshly hatched seeds – http://www.hltkd.tw,

  55. Millie   On   25 de setembro de 2021 at 1:12 pm

    Hello there! This post couldn’t be written much better!
    Going through this post reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept talking about this. I most certainly will send
    this article to him. Pretty sure he’s going to have a good read.
    I appreciate you for sharing!

    Feel free to surf to my blog … natural indian spices skin care

  56. Raquel   On   25 de setembro de 2021 at 4:47 pm

    I will immediately grasp your rss feed as I can’t to find your e-mail subscription hyperlink or
    e-newsletter service. Do you’ve any? Please permit me realize so that I may
    just subscribe. Thanks.

    Review my website – try weed doctor

  57. futebol ao vivo   On   28 de setembro de 2021 at 4:08 am

    I have been surfing online more than three hours as of late, yet I never discovered any interesting article like yours. It is beautiful value sufficient for me. In my opinion, if all web owners and bloggers made just right content material as you did, the internet shall be much more useful than ever before. “Nothing will come of nothing.” by William Shakespeare.

  58. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:09 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  59. seguidores para instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:46 am

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  60. cursos de inglês online   On   5 de outubro de 2021 at 4:37 am

    I’ll right away grab your rss as I can not find your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you have any? Please let me know in order that I could subscribe. Thanks.

  61. Formação Power BI Doutores do Excel   On   5 de outubro de 2021 at 5:59 am

    You actually make it appear so easy together with your presentation but I to find this topic to be really something which I believe I’d never understand. It sort of feels too complicated and very wide for me. I’m having a look forward in your next post, I’ll try to get the dangle of it!

  62. arrumar lava seca votorantim   On   17 de outubro de 2021 at 11:10 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  63. arrumar lava seca votorantim   On   18 de outubro de 2021 at 12:05 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  64. thin brick   On   22 de outubro de 2021 at 8:39 pm

    Keep up the fantastic piece of work, I read few posts on this website and I think that your web site is rattling interesting and holds sets of fantastic information.

  65. Liam   On   26 de outubro de 2021 at 9:28 am

    Hello there! I could have sworn I’ve visited this web
    site before but after going through some of the articles I realized it’s new to
    me. Regardless, I’m certainly pleased I stumbled upon it ps4 games and I’ll be
    book-marking it and checking back often!

  66. Campo dos Goytacazes imóveis   On   29 de outubro de 2021 at 9:26 pm

    This web site is really a walk-through for all of the info you wanted about this and didn’t know who to ask. Glimpse here, and you’ll definitely discover it.

  67. Europa-Road   On   11 de novembro de 2021 at 5:01 am

    Having read this I thought it was very informative. I appreciate you taking the time and effort to put this article together. I once again find myself spending way to much time both reading and commenting. But so what, it was still worth it!