Current track

Title

Artist


Léo Santana anuncia live para gravação de CD inédito

Written by on 27 de julho de 2021

Fonte: O Fuxico

No próximo sábado, 31 de julho,Léo Santana estará a postos para a gravação de seu mais novo CD, mas com participações especiais: o público! Vai rolar uma live no YouTube, no canal do cantor, com transmissão ao vivo.

O “CD in Live”, em parceria com a marca de cervejas Skol, terá início a partir das 18h, e sucede o álbum “Let ‘s Go”, lançado este ano com sete faixas inéditas.

O GG promete um repertório atualizado e repleto de sucessos que farão os corpos mexerem com muita música. Bom para dar uma esquentada neste inverno, não é?

Recentemente, Léo Santana lançou a música “Não Teve Dó”, uma mistura entre trap, funk, rap e pagodão em parceria com MC Davi.

“A pandemia fez despertar um Léo Santana que estava adormecido dentro de mim. Aproveitei esse tempo para estudar, entender e me dedicar 100% à música e ao que o público está consumindo. O mundo hoje é muito voltado para o digital e o consumo musical é muito rápido. Achar um equilíbrio entre a velocidade e entregar um conteúdo de desejo com qualidade é um desafio que me fez amadurecer muito e querer produzir cada vez mais”, afirmou o baiano.

“Estou em uma nova fase da minha vida, casado, vou ser pai… Com a perda do meu pai, passei a ser o chefe da família e toda essa mudança e responsabilidade me deu força e inspiração para me dedicar ainda mais à minha carreira e à música, que é o que eu amo fazer”, acrescentou ele.

Para o músico, Davi era a opção certa para fazer parte do trabalho tão desejado.

“‘Não Teve Dó’ nasceu de sonho que tinha de fazer algo nesse estilo mais street, mais trap, rap que ouço bastante. Então, chamei meu parceiro Davi, que tem um estilo que curto muito, para compor e cantar comigo essa canção e ele topou na hora! Misturamos os nossos estilos, o funk dele com a batida da minha essência, que é o pagodão”, disse.

O funkeiro ainda reforçou a aventura por gêneros musicais e a felicidade pela colaboração com o Gigante.

“Estou muito feliz com esse lançamento. É um novo desafio pra mim, caminhar por outros ritmos musicais e fazer uma parceria com um gigante da música como o Léo”, disse MC Davi.


Reader's opinions
  1. Quyen   On   31 de agosto de 2021 at 4:12 pm

    Hello there! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get
    my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing
    very good success. If you know of any please share.
    Thank you!

    My web blog was quest bars, t.co,

  2. Beryl   On   1 de setembro de 2021 at 6:53 am

    It is appropriate time to make some plans for the future and it’s time to be
    happy. I’ve read this post and if I could I want to suggest you few
    interesting things or tips. Maybe you could write next articles referring to this article.
    I want to read even more things about it!

    my web blog … scoliosis surgery was

  3. Mellisa   On   1 de setembro de 2021 at 9:14 pm

    I’ll immediately seize your rss as I can not in finding your email subscription hyperlink
    or newsletter service. Do you have any? Please permit me realize in order that I
    could subscribe. Thanks.

    Here is my web-site … what asmr (http://bitly.com/)

  4. Kermit   On   3 de setembro de 2021 at 4:43 am

    Hello! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site?
    I’m getting sick and tired of Wordpress because I’ve had issues with hackers
    and I’m looking at options for another platform. I would be great if you
    could point me in the direction of a good platform.

    Here is my webpage – or asmr (bit.ly)

  5. Lori   On   4 de setembro de 2021 at 2:32 am

    My brother recommended I might like this website.
    He was totally right. This post truly made my day. You cann’t imagine simply
    how much time I had spent for this information! Thanks!

    Also visit my web-site :: what asmr (bitly.com)

  6. Franchesca   On   25 de outubro de 2021 at 5:58 am

    Hi there just wanted to give you a quick heads up. The
    text in your post seem to be running off the screen in Opera.
    I’m not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I’d post to let you know.
    The design look great though! Hope you get the issue solved
    soon. Many thanks

    Visit my website – why ps4 games

  7. Lucienne   On   26 de outubro de 2021 at 7:17 am

    Hello would you mind sharing which blog platform you’re working with?
    I’m looking to start my own blog in the near future but I’m having a tough time selecting between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I’m looking for something completely unique.
    P.S Sorry for being off-topic but I had to ask!

    My website: ps4 games it

  8. Robbin   On   6 de abril de 2022 at 12:44 pm

    I’m truly enjoying the design and layout of your blog.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
    me to come here and visit more often. Did you hire out a developer to create your theme?
    Outstanding work!

    my blog: air tickets booking

  9. Jamila   On   16 de maio de 2022 at 10:46 am

    You really make it appear so easy together with your presentation however I in finding this
    matter to be actually one thing which I think I’d by no means
    understand. It kind of feels too complicated and extremely wide for me.

    I am having a look ahead on your subsequent submit, I will try to
    get the grasp of it!

    My website :: that info (tinyurl.com)

  10. Audry   On   4 de junho de 2022 at 5:17 pm

    hey there and thank you for your information – I’ve
    definitely picked up anything new from right here.
    I did however expertise a few technical points using this web
    site, as I experienced to reload the website a lot of times previous to I could get it to
    load properly. I had been wondering if your web host is
    OK? Not that I’m complaining, but sluggish loading instances times
    will very frequently affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords.
    Well I am adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of
    your respective interesting content. Ensure that you update this again very soon.

    Feel free to visit my web blog: was info (bit.ly)