Current track

Title

Artist


Lançamentos da semana com Luan Santana

Written by on 18 de junho de 2021

A tão esperada música e clipe da música “Morena” do cantor Luan Santana, finalmente foi lançado. Um clipe eletrizante, com direito a Luan como investigador herói. A música é bem dançante, tem muitas cenas quentes e de tirar o fôlego, a morena vem pra roubar a cena. Inclusive você já pode ouvir a música na programação da 99.

Tem o lançamento do novo EP do Felipe Araújo. A música que ele dá o pontapé inicial pra divulgação do trabalho tem parceria do Embaixador Gusttavo Lima. É gente, já vou avisando que essa dói lá no fundo do coração sofrido e apaixonado. “Amando Individual” é o nome da moda apaixonada.

Tem moda boa, com refrão que gruda na cabeça e com uma galera bem talentosa. João Bosco e Vinícius em parceria com Zé Neto e Cristiano. Já imagina o que saiu dessa parceria? O nome da música é “Pegador” e eu já fiquei com ela na cabeça. Vai grudar na sua também!

 


Reader's opinions
  1. Brandie   On   21 de junho de 2021 at 6:29 am

    Great blog here! Also your website quite a bit up fast!

    What web host are you the usage of? Can I get your affiliate link for your
    host? I desire my website loaded up as quickly as yours lol

  2. pgslot99th   On   21 de junho de 2021 at 11:39 am

    Hey there are using Wordpress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

  3. https://europa-road.eu/hu/gepszallitas-belfoldon-es-kulfoldrol.php   On   7 de julho de 2021 at 2:25 pm

    Everything is very open and very clear explanation of issues. was truly information. Your website is very useful. Thanks for sharing.

  4. https://g.page/TheGoddessClinic   On   7 de julho de 2021 at 6:08 pm

    I have been absent for a while, but now I remember why I used to love this website. Thank you, I’ll try and check back more often. How frequently you update your site?

  5. outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:12 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  6. outdoor em imperatriz   On   12 de julho de 2021 at 5:05 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  7. Revenda de seguidores   On   14 de julho de 2021 at 2:46 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  8. kwai promoção figurinha   On   18 de julho de 2021 at 11:45 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  9. alugar imoveis   On   19 de julho de 2021 at 11:58 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  10. penha   On   19 de julho de 2021 at 12:59 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  11. Mobile telematics   On   24 de julho de 2021 at 2:50 pm

    Once I initially commented I clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I get four emails with the identical comment. Is there any manner you may remove me from that service? Thanks!

  12. CS 48 horas grátis   On   29 de julho de 2021 at 7:48 am

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  13. curso de hipnose   On   30 de julho de 2021 at 6:40 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  14. ferramentaria em sp   On   6 de agosto de 2021 at 6:45 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  15. Pingback:

    keto diet side dishes
  16. Pingback:

    dating sites for gay bears
  17. Pingback:

    best gay dating cities
  18. Pingback:

    gay dating it free
  19. Pingback:

    gay dating for beginners
  20. templos chiang mai   On   15 de agosto de 2021 at 12:16 pm

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  21. ganhar no insta   On   15 de agosto de 2021 at 1:55 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  22. corretivo tracta   On   15 de agosto de 2021 at 3:23 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  23. flowers delivered in Perth   On   18 de agosto de 2021 at 12:11 pm

    I know this if off topic but I’m looking into starting my own blog and was curious what all is required to get set up? I’m assuming having a blog like yours would cost a pretty penny? I’m not very web savvy so I’m not 100 certain. Any recommendations or advice would be greatly appreciated. Kudos

  24. Animes Legendado   On   18 de agosto de 2021 at 5:57 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  25. Candida   On   23 de agosto de 2021 at 10:05 pm

    Thank you a bunch for sharing this with all people you actually
    know what you are talking about! Bookmarked. Please
    also discuss with my website =). We may have a hyperlink change agreement between us

    Feel free to visit my web-site: Raina

  26. Revenda de curtidas   On   26 de agosto de 2021 at 3:07 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  27. Smm panel   On   26 de agosto de 2021 at 3:49 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  28. Priscilla   On   30 de agosto de 2021 at 12:19 am

    Wonderful blog! I found it while browsing on Yahoo News.

    Do you have any suggestions on how to get listed in quest bars – bitly.com,
    Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to get there!
    Appreciate it

  29. comprar seguidores instagram   On   31 de agosto de 2021 at 9:57 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  30. Brock   On   1 de setembro de 2021 at 2:19 pm

    Do you have a spam issue on this blog; I also am a blogger,
    and I was wanting to know your situation; many of us have developed some nice
    practices and we are looking to exchange methods with others, be sure to shoot me an e-mail if interested.

    Also visit my webpage … their asmr (tinyurl.com)

  31. Tia   On   2 de setembro de 2021 at 10:34 am

    I’m amazed, I must say. Rarely do I encounter a blog that’s
    both equally educative and amusing, and without a
    doubt, you have hit the nail on the head. The issue is something too few folks are speaking intelligently about.
    Now i’m very happy that I came across this in my hunt for something relating to
    this.

    Also visit my site – our asmr (http://j.mp/3kKtL7d)

  32. Rogelio   On   5 de setembro de 2021 at 10:33 am

    Hey I know this is off topic but I was wondering
    if you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
    my newest twitter updates. I’ve been looking for a plug-in like this for quite some
    time and was hoping maybe you would have some
    experience with something like this. Please let me know if you run into anything.
    I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Feel free to surf to my blog: it scoliosis surgery

  33. Jenny   On   5 de setembro de 2021 at 4:53 pm

    Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell and gave it to my 4 year old
    daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put the shell to her ear and screamed.

    There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

    Feel free to surf to my website … asmr or (http://bitly.com/)

  34. gamer club free fire   On   7 de setembro de 2021 at 1:35 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  35. lavitan 5g   On   7 de setembro de 2021 at 2:22 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  36. conseguir carnet de conducir pagando   On   12 de setembro de 2021 at 10:21 pm

    With havin so much written content do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation? My site has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it seems a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any solutions to help prevent content from being ripped off? I’d definitely appreciate it.

  37. school calendar   On   24 de setembro de 2021 at 5:03 am

    You have mentioned very interesting points! ps nice internet site. “Do not quench your inspiration and your inmagination do not become the slave of your model.” by Vincent Van Gogh.

  38. jogos do vasco   On   28 de setembro de 2021 at 3:06 am

    Have you ever thought about adding a little bit more than just your articles? I mean, what you say is fundamental and all. However imagine if you added some great photos or videos to give your posts more, “pop”! Your content is excellent but with pics and video clips, this website could definitely be one of the greatest in its field. Very good blog!

  39. jogos do vasco   On   28 de setembro de 2021 at 4:13 am

    I used to be recommended this website by means of my cousin. I’m no longer sure whether this put up is written by means of him as nobody else recognise such certain about my problem. You’re incredible! Thank you!

  40. seguidores no instagram   On   1 de outubro de 2021 at 3:45 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  41. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:34 am

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  42. arrumar máquina lavar araçoiaba da serra   On   17 de outubro de 2021 at 11:53 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  43. conserto geladeira sorocaba   On   18 de outubro de 2021 at 12:28 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  44. brick tiles   On   22 de outubro de 2021 at 6:43 pm

    Thanks for the sensible critique. Me & my neighbor were just preparing to do a little research on this. We got a grab a book from our area library but I think I learned more from this post. I’m very glad to see such great info being shared freely out there.

  45. Velda   On   25 de outubro de 2021 at 3:59 pm

    Hello there, I believe your site could be having internet browser compatibility problems.

    Whenever I take a look at your site in Safari, it ps4 games looks fine however, if opening in IE, it’s got some overlapping issues.
    I merely wanted to provide you with a quick heads up!
    Other than that, great blog!

  46. david hoffmeister auf deutsch   On   14 de fevereiro de 2022 at 1:01 pm

    Thank you, I’ve just been looking for information about this topic for ages and yours is the greatest I’ve discovered so far. But, what about the conclusion? Are you sure about the source?

  47. zomenoferidov   On   18 de março de 2022 at 3:30 am

    Good website! I truly love how it is easy on my eyes and the data are well written. I’m wondering how I might be notified whenever a new post has been made. I have subscribed to your feed which must do the trick! Have a great day!

  48. zomenoferidov   On   21 de março de 2022 at 3:34 am

    whoah this blog is wonderful i love reading your articles. Keep up the great work! You know, a lot of people are hunting around for this info, you can aid them greatly.

  49. Dorris   On   26 de março de 2022 at 2:34 pm

    I do believe all the ideas you have offered in your post.
    They’re really convincing and will certainly work. Still, the posts are very short for starters.
    May you please lengthen them a bit from subsequent time? Thank you for the post.

    my blog: info there [tinyurl.com]

  50. Finlay   On   16 de maio de 2022 at 6:42 am

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be really something that I think
    I would never understand. It seems too complicated and extremely
    broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

    Here is my blog … are info (tinyurl.com)

  51. Jerri   On   5 de junho de 2022 at 3:35 am

    Hey! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and tell you I truly enjoy reading through your articles.
    Can you recommend any other blogs/websites/forums that go over the same subjects?
    Thanks for your time!

    My web blog – off info (bit.ly)