Current track

Title

Artist


Kevinho mostra coleção com tênis de até R$ 11 mil

Written by on 17 de fevereiro de 2021

Fonte: Uol

Kevinho interagiu com os seguidores no Instagram e aproveitou para mostrar sua coleção luxuosa de tênis. “Tá ligado que eu sou viciado em tênis, né? O que mais tenho é tênis. Tenho muitos! Tem vários que nunca usei!”, disse.

Nos vídeos publicados pelo cantor nas redes sociais, ele confessou que o seu favorito do momento é um Jordan 1 Retrô Low OG SP Travis Scott, na cor Dark Mocha, com cadarço rosa.

Atualmente esgotado nas lojas oficiais, o modelo raro da Nike pode ser encontrado com preços que variam de R$ 5 mil a R$ 11 mil na internet.

Em seguida, Kevinho rebateu alguns internautas: “Um monte de gente fica me mandando: por que esse monte de tênis? É porque eu sempre sonhei em ter tênis, foi um bagulho que sempre brisei”, apontou.

“Antes de eu estourar no funk, antes de eu ter dinheiro e tal, minha família não tinha condições. Meu pai trampava pra caramba, caminhoneiro, para poder dar um tênis que eu curtia, parcelava até infinitas vezes.

“Quando eu ganhei meu primeiro dinheiro, eu pensei em colecionar tênis, porque é um bagulho que sempre curti. É tipo um sonho mesmo”, completou Kevinho.

Ainda respondendo perguntas no Instagram, ele brincou ao ser ao ser questionado sobre quase ter sido pai neste ano: “Nesse ano não, mas no ano passado eu achei que viriam filhotinhos”, disse ele.


Reader's opinions
  1. tiktok takipçi satın al   On   17 de fevereiro de 2021 at 3:06 pm

    Admiring the time and effort you put into your website and detailed information you offer.

    It’s great to come across a blog every once in a while
    that isn’t the same unwanted rehashed material. Fantastic read!

    I’ve bookmarked your site and I’m adding your RSS
    feeds to my Google account.

  2. gays.götten sikişen üniversiteli   On   6 de março de 2021 at 12:54 pm

    I think this is one of the most vital info for me.
    And i am happy studying your article. But want to statement on few basic issues,
    The site style is great, the articles is truly excellent : D.
    Good task, cheers

  3. Sue   On   27 de agosto de 2021 at 9:36 pm

    Have you ever considered writing an e-book or guest authoring on other websites?
    I have a blog centered on the same topics you discuss and web hosting would love to have you share some stories/information. I
    know my audience would value your work. If you’re even remotely interested,
    feel free to send me an e-mail.

  4. Tod   On   31 de agosto de 2021 at 7:35 pm

    I really like what you guys are up too. This sort of clever work and
    coverage! Keep up the superb works guys I’ve incorporated you
    guys to our blogroll.

    my web-site … quest bars there (t.co)

  5. Leonora   On   2 de setembro de 2021 at 5:26 am

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely long) so I guess
    I’ll just sum it up what I had written and say, I’m thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I’m still new to everything.

    Do you have any suggestions for newbie blog writers? I’d really appreciate it.

    Feel free to surf to my web page … scoliosis surgery a

  6. Malissa   On   5 de setembro de 2021 at 10:29 am

    Hi there are using Wordpress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and
    set up my own. Do you need any coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!

    Feel free to visit my page :: asmr that – bitly.com,

  7. Fern   On   25 de outubro de 2021 at 5:50 pm

    What i do not realize is in reality how you’re now not
    actually a lot more smartly-liked than you may be now.
    You are very intelligent. You already know thus considerably when it comes to this topic, produced me individually imagine it from numerous varied angles.
    Its like women and men don’t seem to be fascinated except it is something to accomplish with Girl gaga!

    Your individual stuffs nice. All the time handle
    it up!

    Take a look at my web site; there ps4 games

  8. Johnnie   On   26 de outubro de 2021 at 7:34 am

    Excellent post. I was checking continuously this blog and I am
    impressed! Extremely useful information particularly the last
    part 🙂 I care for such info much. I was looking for this
    certain info for a very long time. Thank you and best of luck.

    Here is my webpage: but ps4 games