Current track

Title

Artist


Kevinho cai no choro ao descobrir morte do motorista

Written by on 29 de outubro de 2020

Fonte: Contigo!

O cantor Kevinho passou por um momento bastante delicado na noite desta quarta-feira (29) ao descobrir a morte do amigo, Almir Souza.

Nas redes sociais, o funkeiro dividiu diversas fotos com seu motorista e lamentou muito seu falecimento.

Ele não conteve as lágrimas e fez uma verdadeira homenagem especial para o antigo funcionário:

“Eu não tô acreditando que você se foi, meu irmão. Alguém fala que é mentira, meu Deus. Eu te amo para sempre, meu eterno motorista e irmão. Olhe por nós ai de cima. Você vai ser lembrado pra sempre, meu eterno parceiro”, escreveu.

DESDENTADO?

Kevinho é mais uma celebridade a aparecer sem as famosas lentes de contato nos dentes.

Na última segunda-feira (26), ele apareceu desdentado em uma visita ao dentista e se fotografou com os dentes originais, lixados. Ele acabou virando assunto na web.


Reader's opinions
  1. stornobrzinol   On   24 de junho de 2021 at 1:21 am

    Hello there! Would you mind if I share your blog with my myspace group? There’s a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thanks

  2. Centre medical dentaire   On   7 de julho de 2021 at 5:01 pm

    Thank you for sharing superb informations. Your web-site is very cool. I am impressed by the details that you have on this website. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for more articles. You, my friend, ROCK! I found just the information I already searched everywhere and simply could not come across. What an ideal site.

  3. outdoor imperatriz   On   12 de julho de 2021 at 3:31 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  4. outdoor são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:44 am

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  5. Cupom Dafiti   On   12 de julho de 2021 at 2:32 pm

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  6. Cupom Zattini   On   12 de julho de 2021 at 3:24 pm

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  7. oração aos anjos guardiões   On   14 de julho de 2021 at 6:58 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  8. https://blog.dhonellalojavirtual.com.br/quando-tudo-da-errado/   On   14 de julho de 2021 at 8:10 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  9. Revenda de seguidores   On   14 de julho de 2021 at 2:14 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  10. Revenda de seguidores   On   14 de julho de 2021 at 3:23 pm

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  11. kwai   On   18 de julho de 2021 at 11:59 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  12. som de mar   On   19 de julho de 2021 at 8:46 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  13. o que é detox caps   On   19 de julho de 2021 at 10:05 am

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  14. Teste de CS   On   29 de julho de 2021 at 8:29 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  15. CS 48 horas   On   29 de julho de 2021 at 9:53 am

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  16. caça vazamento   On   30 de julho de 2021 at 3:38 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  17. PodPah   On   4 de agosto de 2021 at 2:15 pm

    Thank you, I’ve just been searching for information about this topic for ages and yours is the best I’ve discovered so far. But, what about the bottom line? Are you sure about the source?

  18. Ticaracaticast   On   4 de agosto de 2021 at 4:49 pm

    Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

  19. Usinagem de Moldes Zamak   On   6 de agosto de 2021 at 7:50 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  20. viva real   On   12 de agosto de 2021 at 12:36 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  21. ganhe dinheiro   On   15 de agosto de 2021 at 1:47 pm

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  22. animes ecchi   On   18 de agosto de 2021 at 6:04 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  23. animes drama   On   18 de agosto de 2021 at 6:43 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  24. Painel Smm   On   26 de agosto de 2021 at 2:52 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  25. Smm panel   On   26 de agosto de 2021 at 3:41 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  26. ganhar seguidores para Instagram   On   31 de agosto de 2021 at 9:45 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  27. Christel   On   31 de agosto de 2021 at 1:19 pm

    When I initially commented I clicked the “Notify me when new comments are added”
    checkbox and now each time a comment is added I get several e-mails
    with the same comment. Is there any way you can remove people from that service?
    Cheers!

    Feel free to surf to my website; quest bars in (http://bitly.com/)

  28. Hildegard   On   1 de setembro de 2021 at 5:43 am

    I will right away snatch your rss as I can’t find your e-mail
    subscription link asmr or e-newsletter service.

    Do you’ve any? Kindly allow me know in order that I could subscribe.
    Thanks.

  29. Jamison   On   3 de setembro de 2021 at 12:36 am

    Wow, wonderful weblog format! How lengthy have you ever been blogging for?
    you make blogging look easy. The total glance of your web
    site is wonderful, as neatly as the content material!

    My web site … was asmr (bit.ly)

  30. Young   On   4 de setembro de 2021 at 12:38 am

    Wonderful beat ! I wish to apprentice whilst you amend your site,
    how can i subscribe for a weblog web site?
    the asmr account helped me a applicable deal.
    I had been tiny bit acquainted of this your broadcast provided brilliant clear concept

  31. gh   On   7 de setembro de 2021 at 1:17 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  32. lavitan 5g   On   7 de setembro de 2021 at 2:12 pm

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  33. filme flix   On   15 de setembro de 2021 at 9:57 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  34. Series Online   On   15 de setembro de 2021 at 10:37 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  35. Ezequiel   On   24 de setembro de 2021 at 2:42 pm

    Attractiѵe ection oof cоntent. Ӏ just stumbleed upon youir
    blog and in accession caрital to assert that I get aсtuallʏ
    enjoyd ɑccount your blog posts. Any way I’ll be suƅscribing to your augment and evven I
    achievement you access consistentⅼy fast.

    Aⅼsо visit myy site … slip and fall lawyer

  36. Stephany   On   24 de setembro de 2021 at 8:36 pm

    After looking at a few of the blog articles on your web page, I seriously appreciate your technique of writing
    a blog. I saved as a favorite it to my bookmark website list and
    will be checking back soon. Take a look at my web site too and tell me your opinion.

    Look into my page; try weed doctor – http://www.fotosombra.com.br

  37. Louise   On   24 de setembro de 2021 at 9:11 pm

    Hey there! Ι know this is kinda off topic but I waas wondering if you knew where I
    cߋuld locatе a captcha plugin for my comment form?
    I’m using the same bkog platform aѕ yоurs and
    I’m having difficulty finding one? Thanks a lot!

    Here is my website :: Check these guys out

  38. Shana   On   24 de setembro de 2021 at 9:55 pm

    Attractive portion of content. I simply stumbled upon your site
    and in accession capital to assert that I get in fact loved account your weblog posts.
    Anyway I’ll be subscribing on your feeds and even I success you get admission to consistently fast.

    My blog – omega 3 rich foods [http://www.comptine.biz]

  39. Bess   On   24 de setembro de 2021 at 10:34 pm

    I wanted to send you that little word so as to thank you once again for those striking guidelines you’ve
    shown at this time. It was quite remarkably open-handed with people
    like you to make freely exactly what most of us would have supplied as an electronic book to end up making some money for their own end,
    especially given that you could possibly have done it if you wanted.
    The principles likewise worked like the good
    way to be sure that most people have the identical interest just as my very own to
    realize very much more in respect of this issue.
    I know there are millions of more enjoyable times ahead for people who looked at your site.

    Look into my blog post … weed doctor

  40. Wyatt   On   25 de setembro de 2021 at 2:22 am

    It is perfect time to make a few plans for the longer term and it’s time to be happy.
    I’ve read this put up and if I may I want to counsel you some fascinating
    issues or suggestions. Perhaps you could write subsequent articles referring to this article.
    I wish to read more things approximately it!

    Feel free to surf to my page :: weight loss

  41. Kerri   On   25 de setembro de 2021 at 3:04 am

    Hello! I know this is kinda off topic but I’d figured I’d ask.

    Would you be interested in exchanging links or maybe guest authoring a blog post or vice-versa?

    My website covers a lot of the same subjects as yours and I
    think we could greatly benefit from each other. If you happen to be interested feel free to shoot me an email.
    I look forward to hearing from you! Excellent blog by the way!

    my blog; accessing medical cannabis

  42. Fanny   On   25 de setembro de 2021 at 3:20 am

    I’m truly enjoying the design and layout of your site.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit
    more often. Did you hire out a developer to create your theme?

    Superb work!

    Review my page: grow weed

  43. Refugio   On   25 de setembro de 2021 at 4:47 am

    Having read this I believed it was very enlightening. I appreciate you finding
    the time and effort to put this content together.
    I once again find myself personally spending a lot of time both reading and posting comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    My webpage best acne skin care (Phoebe)

  44. Shonda   On   25 de setembro de 2021 at 6:44 am

    I was very happy to find this page. I want to to thank you for your time due
    to this wonderful read!! I definitely enjoyed every part of it and I have you saved to fav to check out new stuff in your web site.

    Also visit my webpage: cannabis seeds

  45. Stevie   On   25 de setembro de 2021 at 6:53 am

    Thank you for all your labor on this web site. My niece takes
    pleasure in making time for investigation and it’s easy to understand why.
    Most people know all relating to the compelling way you render
    helpful secrets by means of your blog and attract response from other ones on that theme
    and our favorite daughter is always starting to learn a whole lot.

    Take advantage of the rest of the new year. You are doing a powerful job.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I’m extremely inspired along with
    your writing talents and also with the format for your weblog.
    Is that this a paid theme or did you customize it your self?
    Either way stay up the excellent high quality writing,
    it is uncommon to look a great weblog like this
    one nowadays.

    Check out my website – cannabis license maybe; http://www.hltkd.tw,

  46. Willy   On   25 de setembro de 2021 at 7:15 am

    Hey thеre, I think your website mіght bbе
    having browser compatibility issᥙes. When I look at ypur blog site in Ie, it looks fiine bսt
    whеn opening in Interbet Explorer, it has some overlapping.
    I ϳust wanted to give you a quixk һeads up! Other tuen that, very good blog!

    my site; lihat disini

  47. Isobel   On   25 de setembro de 2021 at 10:14 am

    Unquestionably consider that that you stated. Your favorite reason appeared
    to be at the web the easiest factor to take note of. I say to you, I
    definitely get annoyed whilst other folks consider issues that they plainly do
    not know about. You managed to hit the nail upon the top and
    outlined out the whole thing with no need side-effects ,
    people can take a signal. Will likely be back to get more.
    Thank you!

    my blog … find easy diets

  48. Isabel   On   25 de setembro de 2021 at 11:39 am

    Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though
    you relied on the video to make your point. You obviously know what youre
    talking about, why throw away your intelligence on just posting
    videos to your blog when you could be giving us something informative to read?

    Feel free to visit my website … cannabis vodka

  49. Patricia   On   25 de setembro de 2021 at 12:33 pm

    Thank you for your website post. Jones and I have been saving for our new ebook on this matter
    and your post has made us all to save the money. Your thoughts really responded all our problems.

    In fact, above what we had acknowledged before we found your
    excellent blog. My partner and i no longer have doubts and a troubled mind because
    you have clearly attended to all of our needs above. Thanks

    my blog; amazing weight loss

  50. Rachele   On   25 de setembro de 2021 at 2:25 pm

    Thank you a bunch for sharing this with all folks you actually recognise what you’re speaking approximately!

    Bookmarked. Please additionally discuss with my web site =).
    We could have a link exchange agreement among us

    my blog post … free indoor growing

  51. Chau   On   25 de setembro de 2021 at 3:22 pm

    It’s a shame you don’t have a donate button! I’d most certainly donate to this
    fantastic blog! I suppose for now i’ll settle for bookmarking and
    adding your RSS feed to my Google account. I look forward to fresh
    updates and will talk about this site with my
    Facebook group. Talk soon!

    Here is my webpage; sexual performance (web.treo8.com)

  52. Berry   On   25 de setembro de 2021 at 6:38 pm

    It’s appropriate time to make a few plans for the longer term and it’s time
    to be happy. I have read this post and if I may just
    I want to counsel you few interesting issues or tips.
    Maybe you can write subsequent articles regarding this article.
    I desire to read even more things approximately it!

    Visit my site … fat loss diet

  53. seguidores no instagram   On   1 de outubro de 2021 at 3:35 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  54. seguidores no instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:28 am

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  55. curso Sistema de Gerenciamento de Clientes com Delphi   On   5 de outubro de 2021 at 5:22 am

    Valuable information. Lucky me I found your web site by accident, and I’m shocked why this accident didn’t happened earlier! I bookmarked it.

  56. O Poder Da Hipnose Clínica - André Percia   On   5 de outubro de 2021 at 6:34 am

    It’s perfect time to make some plans for the future and it’s time to be happy. I’ve read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or advice. Perhaps you could write next articles referring to this article. I wish to read even more things about it!

  57. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 3:36 am

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  58. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:25 am

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  59. conserto bebedouro araçoiaba da serra   On   17 de outubro de 2021 at 11:55 pm

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  60. conserto bebedouro piedade   On   18 de outubro de 2021 at 12:29 am

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  61. togel singapore resmi   On   21 de outubro de 2021 at 8:34 pm

    You have noted very interesting details! ps decent site. “Mediocrity knows nothing higher than itself, but talent instantly recognizes genius.” by Conan Doyle.

  62. Cindi   On   26 de outubro de 2021 at 7:05 am

    Hello there! I could have sworn I’ve visited this website before but after looking at some of the
    articles I realized it’s new to me. Anyhow, I’m certainly delighted I stumbled upon it and
    I’ll be book-marking it and checking back often!

    My page ps4 games my