Current track

Title

Artist


Gusttavo Lima negocia compra de apartamento de luxo em Goiânia

Written by on 29 de outubro de 2020

Fonte: Quem Acontece

Gusttavo Lima está negociando a compra de um luxuoso apartamento no Edifício Victorian, em um bairro de nobre de Goiânia (GO), o Marista, para onde se mudou após a separação de Andressa Suita. “As negociações estão em andamento”, confirmou a assessoria do sertanejo, pai de Gabriel, de 3 anos, e Samuel, de 2, com a modelo.

Com 32 andares e unidades a partir de R$ 4 milhões, os apartamentos têm quatro suítes, 404 metros quadrados e de 4 a 5 vagas de garagem. Gusttavo estaria vivendo no 26º andar – sua assessoria negou que ele tivesse se mudado para a cobertura.

O prédio tem vista privielgiada da cidade, com segurança 24 horas, spa e academia. No site do empreedimento, é possível ver um vídeo de uma unidade padrão, com ar-condicionado central, elevador automotivo até cada andar e cozinha gourmet, entre outras amenidades.

Gusttavo e Andressa viviam em uma fazenda em Goiás, famosa nas redes sociais pelas dimensões e fachadas com colunas. Após o fim do casamento, ela está com os filhos em um condomínio de luxo. Antes da separação, o ex-casal tinha se mudado temporariamente da mansão devido a reformas no local.

Foto: Reprodução/Instagram
Imagens de apartamento de luxo de Gusttavo Lima (Foto: Reprodução/ Youtube)
Fotos: Reprodução
Imagens de apartamento de luxo de Gusttavo Lima (Foto: Reprodução/ Youtube)
Fotos: Reprodução

Reader's opinions
  1. storno brzinol   On   23 de junho de 2021 at 11:43 pm

    Howdy very cool site!! Guy .. Beautiful .. Superb .. I’ll bookmark your blog and take the feeds additionally?KI am glad to search out numerous useful information right here in the post, we need work out extra techniques in this regard, thank you for sharing. . . . . .

  2. Cupom Centauro   On   12 de julho de 2021 at 2:20 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  3. como fazer tráfego pago facebook   On   19 de julho de 2021 at 8:52 am

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  4. da   On   19 de julho de 2021 at 11:48 am

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  5. cetificação anatel   On   24 de julho de 2021 at 5:02 am

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  6. projeto pcb esp32   On   24 de julho de 2021 at 6:00 am

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  7. CAXIAS AO VIVO   On   25 de julho de 2021 at 1:10 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  8. Cs grátis   On   29 de julho de 2021 at 8:28 am

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  9. Teste CS grátis   On   29 de julho de 2021 at 9:53 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  10. caça vazamento conta alta   On   30 de julho de 2021 at 2:32 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  11. Cortes   On   4 de agosto de 2021 at 1:17 pm

    Hi there! This post couldn’t be written any better! Reading through this post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this. I will forward this article to him. Pretty sure he will have a good read. Thank you for sharing!

  12. Pingback:

    keto crepes
  13. Usinagem de Moldes Zamak   On   6 de agosto de 2021 at 6:18 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  14. escova polvo para que serve   On   15 de agosto de 2021 at 1:59 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  15. ganhe insta   On   15 de agosto de 2021 at 3:25 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  16. animes terror   On   18 de agosto de 2021 at 6:20 pm

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  17. Revenda de curtidas   On   26 de agosto de 2021 at 2:55 pm

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  18. Refugio   On   30 de agosto de 2021 at 9:14 am

    Today, while I was at work, my cousin stole my apple ipad and
    tested to see if it can survive a twenty five foot drop, just so she can be a youtube sensation. My
    apple ipad is now destroyed and she has 83 views. I know this
    is totally off topic but I had to share it with someone!

    my web-site – quest bars when (t.co)

  19. comprar seguidores instagram   On   31 de agosto de 2021 at 9:49 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  20. Isabella   On   1 de setembro de 2021 at 7:57 pm

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back to
    your website? My website is in the very same niche as yours and my users
    would really benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with asmr
    you. Thank you!

  21. Ashley   On   3 de setembro de 2021 at 5:21 am

    I’ve been browsing on-line greater than three hours these days, but I
    never found any attention-grabbing article like yours.
    It is beautiful price enough for me. In my opinion, if all web
    owners and bloggers made just right content material as you probably did, the internet
    can be much more useful than ever before.

    my blog; asmr this

  22. Margret   On   4 de setembro de 2021 at 10:07 am

    When someone writes an piece of writing he/she keeps the image of
    a user in his/her brain that how a user can know it.
    So that’s why this post is perfect. Thanks!

    Feel free to visit my homepage: off asmr

  23. gamer club free fire   On   7 de setembro de 2021 at 1:53 pm

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  24. live booyah   On   7 de setembro de 2021 at 2:32 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  25. palpites flamengo   On   28 de setembro de 2021 at 3:12 am

    Thanks for sharing excellent informations. Your web-site is very cool. I am impressed by the details that you?¦ve on this website. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this website page, will come back for extra articles. You, my pal, ROCK! I found simply the info I already searched all over the place and just couldn’t come across. What a great web site.

  26. narração jogos do vasco   On   28 de setembro de 2021 at 4:19 am

    Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

  27. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 3:49 am

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  28. seguidores para instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:35 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  29. Clínica de recuperação em Suzano   On   3 de outubro de 2021 at 5:45 pm

    Hi! I’m at work browsing your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

  30. tratamento para viciado em drogas   On   3 de outubro de 2021 at 6:56 pm

    I¦ll immediately take hold of your rss feed as I can’t in finding your e-mail subscription link or e-newsletter service. Do you’ve any? Please allow me recognise so that I could subscribe. Thanks.

  31. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 3:44 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  32. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:29 am

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  33. slot online arcade games   On   14 de outubro de 2021 at 12:25 pm

    Hello just wanted to give you a quick heads up. The text in your content seem to be running off the screen in Firefox. I’m not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I thought I’d post to let you know. The design and style look great though! Hope you get the issue resolved soon. Many thanks

  34. arrumar bebedouro sorocaba   On   17 de outubro de 2021 at 11:30 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  35. arrumar lava seca votorantim   On   18 de outubro de 2021 at 12:15 am

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  36. Lucy   On   25 de outubro de 2021 at 3:27 am

    Can I simply say what a relief to find a person that really understands what they’re talking about online.
    You definitely realize how to bring a problem to light and make it important.
    A lot more people have to read this and understand this side of your story.
    I was surprised that you are not more popular because you definitely possess the gift.

    my web-site ps4 games where

  37. Casa   On   29 de outubro de 2021 at 9:34 pm

    I have been browsing on-line more than three hours today, but I never discovered any interesting article like yours. It’s beautiful value enough for me. In my opinion, if all webmasters and bloggers made good content as you probably did, the internet will likely be much more useful than ever before. “Perfection of moral virtue does not wholly take away the passions, but regulates them.” by Saint Thomas Aquinas.

  38. http://www.fokuszpalyazat.hu/kezdolap/akar-60-millios-tamogatas-vallalkozasok-fejlesztesere   On   11 de novembro de 2021 at 8:02 am

    Thank you for sharing superb informations. Your web-site is very cool. I am impressed by the details that you have on this site. It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this web page, will come back for extra articles. You, my pal, ROCK! I found simply the information I already searched all over the place and simply couldn’t come across. What a perfect web-site.

  39. étkezőszékek Merkurymarket   On   5 de janeiro de 2022 at 12:56 pm

    Thanks for another informative website. Where else may just I get that kind of info written in such an ideal way? I have a venture that I’m just now operating on, and I’ve been at the glance out for such information.

  40. Safaris   On   11 de fevereiro de 2022 at 12:21 pm

    I like what you guys are up too. Such smart work and reporting! Keep up the excellent works guys I?¦ve incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my website 🙂

  41. zomeno feridov   On   20 de março de 2022 at 2:50 pm

    Throughout the awesome design of things you actually get a B+ just for hard work. Exactly where you actually confused us ended up being in all the facts. You know, as the maxim goes, details make or break the argument.. And that could not be more accurate right here. Having said that, let me inform you precisely what did give good results. The writing can be quite persuasive and that is possibly the reason why I am taking the effort to opine. I do not really make it a regular habit of doing that. Next, despite the fact that I can notice the jumps in reason you make, I am not necessarily sure of just how you seem to connect the details which help to make your conclusion. For right now I shall yield to your point however trust in the foreseeable future you connect your dots much better.

  42. zomeno feridov   On   23 de março de 2022 at 7:38 am

    Hey there! I’ve been following your website for a long time now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Porter Texas! Just wanted to mention keep up the great job!

  43. Adrianne   On   26 de março de 2022 at 9:49 am

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who has been conducting a little homework on this.
    And he in fact bought me lunch due to the fact that I stumbled
    upon it info – http://tinyurl.com – for him…
    lol. So allow me to reword this…. Thank YOU for the meal!!
    But yeah, thanx for spending the time to discuss this
    issue here on your web page.

  44. Teena   On   1 de abril de 2022 at 10:07 pm

    Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?

    I’ve been trying for a while but I never seem to get there!

    Thank you

    My web page: info this (tinyurl.com)

  45. Irwin   On   3 de abril de 2022 at 2:56 pm

    Howdy! I know this is kinda off topic but I was wondering which
    blog platform are you using for this site? I’m getting sick and tired of
    Wordpress because I’ve had issues with hackers and I’m looking at options for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

    my webpage; cheap air tickets

  46. Jerome   On   4 de abril de 2022 at 6:22 am

    I love your blog.. very nice colors & theme.

    Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz respond as I’m looking to create my own blog and would like to know where u got this from.
    many thanks

    Feel free to visit my web blog cheap airline ticket

  47. Reynaldo   On   6 de abril de 2022 at 10:14 am

    Hey I am so grateful I found your web site,
    I really found you by error, while I was researching on Digg for something
    else, Anyhow I am here now and would just like to say
    many thanks for a tremendous post and a all round thrilling blog (I also love the theme/design), I
    don’t have time to go through it all at the
    moment but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back
    to read a lot more, Please do keep up the great b.

    Feel free to surf to my page; flight search

  48. Jurgen   On   10 de abril de 2022 at 2:34 pm

    I’m truly enjoying the design and layout of your website.
    It’s a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for me
    to come here and visit more often. Did you hire out a
    designer to create your theme? Excellent
    work!

    Here is my web page – gamefly

  49. tox   On   14 de maio de 2022 at 4:41 pm

    Już od drugiego roku studiów każdy student wybiera jedną pracownię ze swojego zakresu studiów jako pracownię kierunkową (w której zrealizuje pracę dyplomową), jedną pracownię uzupełniającą ze swojego zakresu i jedną pracownię uzupełniającą z całego kierunku wzornictwo. Pracownie uzupełniające można kilka razy zmieniać podczas studiów. Podstawą prawidłowego podejścia do pokera jest zaakceptowanie, że słaby gracz musi czasami wygrać ze słabszą kartą lub po idiotycznym zagraniu. Wariancja ma to do siebie, że asy czy króle mogą nam łamać dziesiątki razy, bo tak wynika z prostej matematyki. Jest na to nikły procent szans, ale się może zdarzyć. Jeśli tego nie zrozumiemy, jeśli nie dotrze do nas, że AK ma przeciwko J4 tylko 70% equity, co oznacza w praktyce, że statystycznie w trzech przypadkach na dziesięć pewnie przegramy, gdy ta pokerowa prawda nas nie oświeci, to nigdy nie dojdziemy do stawek i limitów, o jakich marzymy w swoich głowach. https://www.pcb.its.dot.gov/PageRedirect.aspx?redirectedurl=https://learnpokerfree.net/ Nie przegap naszych specjalnych turniejów i ofert promocyjnych, które przygotowujemy we współpracy z partnerami. Zapisz się, a wyślemy ci maksymalnie jedną wiadomość miesięcznie. Jeśli grałeś już w Texas Hold’em lub oglądałeś tę grę w telewizji, zasady Split Hold’em opanujesz łatwo, gdyż są bardzo podobne. Główna różnica – zgodnie z nazwą – polega na tym, że karty wspólne rozdzielane są na dwa osobne zestawy. Poker to jedna z najpopularniejszych gier świata. Nawet te osoby, które aż do teraz nie miały okazji doświadczyć tej formy rozrywki na własnej skórze, najczęściej mają choćby szczątkową wiedzę na temat tego, na czym polega rozgrywka. Hierarchia układów w pokerze jest często wykorzystywana w formie swoistej alegorii dla różnych wydarzeń. Kombinacja „poker królewski” to doskonałe określenie osiągniętego sukcesu, tak jak „szach i mat” u szachisty.

  50. Carrol   On   16 de maio de 2022 at 6:36 am

    Whats up this is kinda of info (tinyurl.com)
    off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have
    to manually code with HTML. I’m starting a blog soon but have no coding expertise so I wanted to get guidance from someone with experience.

    Any help would be enormously appreciated!

  51. Virgie   On   4 de junho de 2022 at 11:09 pm

    I always used to read post in news papers but now
    as I am a user of net therefore from now I am using net for articles, thanks to web.

    Feel free to surf to my webpage; where info (t.co)

  52. Counk   On   7 de junho de 2022 at 9:22 am

    1306 Columbia Ave, Castlegar, British Columbia V1N 2L2, Canada The compassion club offers more options than the traditional cannabis ‘cigarette.’ “Most of the harm associated with cannabis is actually due to the act of combusting,” notes Leung. He adds that BCCCS has vaporizers for their clients to use, which produce the same effects as smoking without the health risks. The club also provides non-smoking options such as cannabis-infused oils and butter, tinctures (cannabinoids are extracted into an alcohol or glycerine base, then dropped or sprayed orally) and a variety of baked goods. And the dispensary sells items such as the vaporizers, forest-friendly rolling papers, glass pipes and more, which help members consume cannabis safely and effectively. Shop Concentrates Browse our online menu, you don’t need to make an account – we kept this part painless for you. https://andresbwla097642.blogdiloz.com/11802969/michigan-medical-marijuana-certification Here in the sunny stores of Canna Cabana, we welcome all cannabis enthusiasts to join our Cabana Club family – you’ll receive exclusive discounts, so your green can go further! The shake is the main component of a pre-roll, and it consists of small flower leftovers after the cannabis is put into jars by the budtenders. Instead of wasting this produce, our online weed shop uses that shake to manufacture quality pre-rolls. How do you know they are high-quality? Simply because the shake we use to make pre-rolls originates from the same premium cannabis strains we sell online. The quality is the same. PRE-ORDER ONLINE Vancouver, Canada But in many communities, retail cannabis stores won’t be open right away. That could push people to online sales. West Coast Supply is all about the holistic health and natural healing through medicinal cannabis and quality cannabis products. We are dedicated to provide you with carefully crafted and top quality medical marijuana products through a wide selection of our Cannabis Strains, Edibles, Concentrates, Tinctures, CBD Oil products, and more. We hold our suppliers to the highest level of standard when it comes to buying weed online in Canada so you can rest assured that you are receiving the highest quality marijuana.

  53. zorivare worilon   On   28 de junho de 2022 at 10:44 pm

    Im not positive the place you’re getting your info, however great topic. I needs to spend a while finding out more or understanding more. Thanks for great information I was on the lookout for this info for my mission.