Current track

Title

Artist


Gusttavo Lima e Leonardo farão live juntos em abril

Written by on 16 de março de 2021

Fonte: Metrópoles

A live mais esperada há tempos pelos fãs de sertanejo finalmente ganhou data.

Gusttavo Lima e Leonardo estarão juntos pela primeira vez no dia 3 de abril, às 20h, na apresentação Cabaré.

Gusttavo deu o pontapé inicial nas lives de 2021 com o show realizado no dia 6 de março.

A tendência é que as apresentações online ganhem força novamente devido ao aumento da pandemia.


Reader's opinions
  1. outdoor são luís   On   12 de julho de 2021 at 3:53 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  2. empresas de outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:55 am

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  3. Cupom Casas Bahia   On   12 de julho de 2021 at 1:49 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  4. Cupom Casas Bahia   On   12 de julho de 2021 at 3:02 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  5. vender apartamento   On   19 de julho de 2021 at 12:45 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  6. CAXIAS   On   25 de julho de 2021 at 1:08 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  7. Teste Cs Net   On   29 de julho de 2021 at 7:04 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  8. caça vazamento de agua   On   30 de julho de 2021 at 2:44 pm

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  9. Cursos de Motion Designer   On   30 de julho de 2021 at 6:32 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  10. Ticaracaticast   On   4 de agosto de 2021 at 2:02 pm

    Woah! I’m really loving the template/theme of this site. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s hard to get that “perfect balance” between superb usability and visual appeal. I must say you’ve done a awesome job with this. Additionally, the blog loads extremely quick for me on Opera. Excellent Blog!

  11. casa a venda   On   12 de agosto de 2021 at 1:14 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  12. the scientist letra   On   15 de agosto de 2021 at 1:35 pm

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  13. tate no yuusha Dublado Online   On   18 de agosto de 2021 at 6:17 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  14. animes drama   On   18 de agosto de 2021 at 6:50 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  15. Painel Smm   On   26 de agosto de 2021 at 3:34 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  16. Revenda de seguidores   On   26 de agosto de 2021 at 4:04 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  17. Britt   On   30 de agosto de 2021 at 2:48 am

    Its such as you read my thoughts! You seem
    to know a lot approximately this, like you wrote the e-book in it or something.
    I believe that you could do with a few % to pressure the message house
    a little bit, but instead of that, that is fantastic blog.
    A fantastic read. I’ll certainly be back.

    Also visit my web-site – their quest bars (bitly.com)

  18. curtidas instagram   On   31 de agosto de 2021 at 9:46 am

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  19. Desiree   On   31 de agosto de 2021 at 4:41 pm

    It’s the best time to make a few plans for the long run and it is time to be happy.
    I’ve read this put up and if I could I want to recommend you few
    interesting issues or advice. Perhaps you can write subsequent articles relating
    to this article. I wish to learn even more things approximately it!

    Look at my web page – quest bars your [j.mp]

  20. Ines   On   1 de setembro de 2021 at 6:00 pm

    Hey asmr there!
    This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and
    tell you I truly enjoy reading through your blog posts.
    Can you suggest any other blogs/websites/forums that go over
    the same topics? Thank you so much!

  21. Edison   On   2 de setembro de 2021 at 4:55 am

    Excellent article. Keep writing such kind of info on your site.
    Im really impressed by it.
    Hi there, You have done an incredible job.
    I will certainly digg it and individually recommend to my friends.
    I am confident they’ll be benefited from this site.

    my web-site: the scoliosis surgery

  22. vaga equipe free fire   On   7 de setembro de 2021 at 1:46 pm

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  23. agenda lbff   On   7 de setembro de 2021 at 2:29 pm

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  24. filme flix   On   15 de setembro de 2021 at 9:58 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  25. assistir filmes online hd   On   15 de setembro de 2021 at 10:38 am

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  26. mercado da bola   On   28 de setembro de 2021 at 3:45 am

    Wonderful work! This is the type of info that should be shared around the internet. Shame on Google for not positioning this post higher! Come on over and visit my web site . Thanks =)

  27. notícias do flamengo   On   28 de setembro de 2021 at 4:51 am

    Wonderful work! This is the type of information that should be shared around the net. Shame on the search engines for not positioning this post higher! Come on over and visit my web site . Thanks =)

  28. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 3:27 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  29. comprar seguidores instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:24 am

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  30. Clínica de Recuperação em Floresta   On   3 de outubro de 2021 at 6:49 pm

    I’m impressed, I need to say. Really hardly ever do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me inform you, you’ve got hit the nail on the head. Your thought is excellent; the issue is one thing that not enough individuals are talking intelligently about. I am very happy that I stumbled throughout this in my seek for something regarding this.

  31. cursos fernando sardinha online   On   5 de outubro de 2021 at 5:00 am

    Pretty nice post. I just stumbled upon your blog and wished to say that I’ve really enjoyed surfing around your blog posts. In any case I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again soon!

  32. curso Academia do Importador Filipe Barcelos   On   5 de outubro de 2021 at 6:17 am

    What i do not realize is in reality how you’re no longer really a lot more neatly-preferred than you might be right now. You’re so intelligent. You recognize thus significantly in the case of this matter, produced me individually believe it from numerous varied angles. Its like women and men don’t seem to be involved unless it?¦s one thing to accomplish with Girl gaga! Your personal stuffs nice. Always take care of it up!

  33. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 3:43 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  34. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:29 am

    fascinate este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  35. arrumar lava seca piedade   On   17 de outubro de 2021 at 10:56 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  36. Maybell   On   25 de outubro de 2021 at 2:09 am

    Excellent blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I’m hoping to start my own website soon but I’m a little lost on everything.
    Would you advise starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?
    There are so many options out there that I’m completely overwhelmed
    .. Any recommendations? Bless you!

    My blog post – ps4 games when

  37. acim podcasts   On   13 de fevereiro de 2022 at 12:52 pm

    What i don’t realize is actually how you are now not really a lot more well-preferred than you may be now. You’re so intelligent. You recognize thus significantly in relation to this subject, produced me for my part imagine it from numerous various angles. Its like women and men don’t seem to be involved unless it is one thing to do with Girl gaga! Your individual stuffs great. All the time deal with it up!

  38. a course in miracles   On   14 de fevereiro de 2022 at 8:51 am

    Hi there! Do you know if they make any plugins to protect against hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any tips?

  39. zomeno feridov   On   21 de março de 2022 at 1:07 am

    Normally I don’t read post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thanks, very nice post.

  40. Leandro   On   6 de abril de 2022 at 6:05 am

    Excellent items from you, man. I’ve be mindful your stuff previous to and you
    are just too magnificent. I really like what you’ve obtained right here, really like what you’re stating and the
    way in which you are saying it. You are making it entertaining and you
    continue to take care of to stay it wise. I cant wait to read far
    more from you. That is really a great website.

    my web site; cheapest flights guaranteed

  41. Marla   On   10 de abril de 2022 at 9:22 am

    Hey! I’m at work browsing your blog from my new iphone 3gs!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all
    your posts! Carry on the excellent work!

    Feel free to surf to my blog post … gamefly

  42. Rocky   On   16 de maio de 2022 at 3:35 pm

    Excellent post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Very helpful on info (tinyurl.com) specifically the remaining part 🙂 I deal with such information much.
    I was seeking this certain info for a long time.
    Thank you and best of luck.

  43. Rudolph   On   5 de junho de 2022 at 8:07 pm

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in info
    it (tinyurl.com)
    or something. I think that you could do with some pics to drive the message
    home a little bit, but other than that, this
    is wonderful blog. A fantastic read. I will certainly be back.