Current track

Title

Artist


Giovani, da dupla com Gian, sobre acidente

Written by on 2 de agosto de 2021

Fonte: Quem Acontece

Giovani, da dupla com Gian, sofreu um acidente de carro na manhã deste sábado (31) na Rodovia Presidente Dutra, em Arujá (SP). Ele estava acompanhado da esposa e os dois foram levados ao Hospital Nipo Brasileiro com ferimentos leves. No Instagram da dupla, o cantor e Ana Carolina Morais se pronunciaram sobre o acidente e deram mais detalhes. Eles já estavam em casa.

Segundo a PRF informou ao G1, o sertanejo cochilou na direção, perdeu o controle do veículo e bateu contra uma mureta. O carro capotou e deslizou por cerca de 80 metros, até parar no acostamento da via.

Em nota, a assessora da dupla Gian e Giovani disse que, diferentemente do que foi informado pela PRF, o acidente aconteceu porque o cantor foi fechado por um carreta em alta velocidade. “Frisamos que o Giovani conduzia em baixa velocidade, com cinto de segurança, presando sua vida e de sua esposa e, para não colidir com o outro veículo, nas devidas circunstâncias, conduziu o veículo ao acostamento onde veio a capotar”, diz o comunicado.

O artista primeiramente tranquilizou os fãs e confirmou que se envolver no acidente. “Passando aqui primeiro para agradecer pelo carinho de todos que se preocuparam com o que aconteceu hoje. Realmente aconteceu um acidente comigo e com a Carol [sua mulher]. Eu ainda não entendi muito bem o que aconteceu. Dirijo realmente muito bem, tenho muita experiência de estrada”, começou ele.

O cantor, que não se pronunciou sobre a hipótese da Polícia Rodoviária Federal de que ele teria dormido ao volante, disse que sempre foi cauteloso e pediu que os fãs também tomassem cuidado ao dirigir.

Mulher de Giovani postou fotos do acidente (Foto: Reprodução/Instagram)

“Quero dar um conselho a todo mundo. Primeiro, cuidado ao volante, como eu sempre tive. Fora isso, use o cinto de segurança, que fez total diferença no que aconteceu hoje com a gente. Realmente protegeu nossas vidas”, disse ele. “Lembrando que a gente não estava em alta velocidade. Acho que a gente tava a uns 80 km/h, e o carro capotou”, disse Ana Carolina.

A mulher do cantor disse que eles foram socorridos inicialmente por uma família com um policial fora do horário de serviço. “Tiraram ele [Giovani]  do carro. Eu não conseguia sair, não lembro como eu e ele saímos. Eu sei que não saímos pela porta, porque não abria, e o carro estava com as rodas pra cima. Foi um pesadelo o que a gente viveu”, contou.

Gian ainda reforçou a necessidade de cuidado ao dirigir. “Preste sempre atenção na sinalização. Onde aconteceu o acidente poderia ter sido uma coisa muito mais grave, que era uma ribanceira que tinha do lado”, disse


Reader's opinions
  1. Desmond   On   18 de agosto de 2021 at 10:35 pm

    You actually make it seem really easy together
    with your presentation however I in finding this matter to be really something which I feel I might
    by no means understand. It sort of feels too complex and extremely huge for me.
    I am having a look forward to your next post, I will try to get the dangle of it!

    My page … Greta

  2. Roseanne   On   18 de agosto de 2021 at 11:36 pm

    Wow, amazing blog layout! How long have you ever been running a blog for?

    you make blogging look easy. The entire glance of your web
    site is excellent, let alone the content![X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I just could not leave your site prior
    to suggesting that I actually enjoyed the standard information a person provide in your visitors?
    Is going to be back regularly to investigate cross-check new posts.

    Here is my web-site: Eagle Hemp CBD

  3. Hosea   On   19 de agosto de 2021 at 12:06 am

    Ӏ really ⅼoke your blog.. vry nice collrs & theme. Did you desiɡn this
    website yourself or dіd you hire someоne to do it forr you?
    Plz reply as Ι’m ⅼooking to construct myy own blog
    and would like to find out wһeгe u ցot this from.
    kudoѕ

    Also vist my blog pߋst; best coloring book

  4. Danelle   On   19 de agosto de 2021 at 1:33 am

    When someone writes an post he/she retains the plan of a user in his/her brain that
    how a user can be aware of it. Thus that’s why this piece of writing is outstdanding.
    Thanks!

    Also visit my webpage :: Onita

  5. Gudrun   On   19 de agosto de 2021 at 3:24 am

    Howdy I am so thrilled I found your site,
    I really found you by error, while I was looking on Askjeeve for something else, Nonetheless I am here now
    and would just like to say thanks for a fantastic post and a all round exciting blog (I
    also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I
    have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be
    back to read much more, Please do keep up the superb job.

    my web blog; Mirta

  6. Fred   On   19 de agosto de 2021 at 7:13 am

    Great – I should certainly pronounce, impressed with your web site.
    I had no trouble navigating through all tabs as well as related information ended up being truly simple to do to access.
    I recently found what I hoped for before you know
    it in the least. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything,
    website theme . a tones way for your client to communicate.
    Nice task.

    My page – Vigor Max

  7. Lashawn   On   19 de agosto de 2021 at 8:22 am

    Hello there, I discovered your website by the use of Google even as
    looking for a comparable topic, your web site came up, it seems to be
    great. I have bookmarked it in my google bookmarks.

    Hello there, simply changed into alert to your weblog via Google, and found that it is really informative.
    I am going to be careful for brussels. I’ll appreciate when you proceed this in future.
    A lot of folks might be benefited from your writing. Cheers!

    my web blog – Israel

  8. Lilly   On   19 de agosto de 2021 at 9:31 am

    It’s actually a nice and helpful piece of information. I am satisfied that you
    just shared this helpful information with us. Please stay us informed
    like this. Thank you for sharing.

    My page: Leonore

  9. Randell   On   29 de agosto de 2021 at 11:54 pm

    Hello! I just wanted to ask if you ever have any trouble with hackers?
    My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing several weeks of hard work due to no backup.

    Do you have any methods to protect against hackers?

    Feel free to surf to my blog post the quest bars – bit.ly,

  10. Nellie   On   1 de setembro de 2021 at 5:48 pm

    It’s a pity you don’t have a donate button! I’d certainly donate
    to this superb blog! I suppose for now i’ll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to fresh updates and will share this website
    with my Facebook group. Talk soon!

    Feel free to surf to my website – asmr that (http://tinyurl.com/vwt23sth)

  11. Anita   On   2 de setembro de 2021 at 2:43 pm

    Right here is the perfect website for anybody who would like to understand this topic.
    You know so much its almost hard to argue with you (not that I personally would want to…HaHa).
    You certainly put a new spin on a topic that has been written about for many years.
    Great stuff, just wonderful!

    Here is my web site: Pat

  12. Phyllis   On   3 de setembro de 2021 at 11:47 pm

    Good day! I could have sworn I’ve been to this site before
    but after browsing through some of the post I realized it’s new to me.
    Anyways, I’m definitely happy I found it and I’ll be book-marking
    and checking back frequently!

    Have a look at my web blog … are asmr (http://tinyurl.com/ydzve7h4)

  13. Will   On   6 de setembro de 2021 at 1:05 am

    Simply wish to say your article is as surprising. The clarity in your post is just nice and i
    can assume you are an expert on this subject. Fine with your
    permission let me to grab your feed to keep updated with forthcoming
    post. Thanks a million and please carry on the enjoyable work.

    Also visit my site … scoliosis surgery where

  14. Phillis   On   25 de outubro de 2021 at 3:08 am

    Hi there! Do you know if they make any plugins to help with Search Engine Optimization? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good
    gains. If you know of any please share. Thank you!

    Feel free to surf to my web blog – are ps4 games

  15. Glenda   On   24 de novembro de 2021 at 5:28 am

    Today, I went to the beach front with my children. I
    found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She put
    the shell to her ear and screamed. There was
    a hermit crab inside and it pinched her ear. She never
    wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!

    Here is my blog post :: asmr where

  16. Anita   On   8 de dezembro de 2021 at 8:22 pm

    Thank you for sharing superb informations. Your website is so
    cool. I’m impressed by the details that you’ve on this site.
    It reveals how nicely you perceive this subject. Bookmarked this website page, will come back for
    extra articles. You, my friend, ROCK! I found just the info I already searched everywhere
    and simply couldn’t come across. What a great web site.

    my site Buy Neurofy

  17. Leandra   On   15 de dezembro de 2021 at 7:01 am

    We are a bunch of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
    Your site provided us with valuable information to work on. You’ve
    performed an impressive task and our entire group will likely be grateful
    to you.

    My web-site … this asmr

  18. Kenneth   On   18 de dezembro de 2021 at 12:33 am

    Someone necessarily help to make seriously posts I’d state.
    That is the very first time I frequented your web page and so far?
    I surprised with the analysis you made to create this particular publish
    incredible. Excellent task!

    my page … Keto 3HB Reviews

  19. Anglea   On   19 de janeiro de 2022 at 11:15 am

    Hey there! I could have sworn I’ve been to this blog before but after checking through some of the
    post I realized it’s new to me. Nonetheless, I’m definitely delighted I found it and I’ll be bookmarking and checking
    back often!

    Look at my blog post – SierraCO CBD

  20. Lane   On   28 de janeiro de 2022 at 7:55 am

    A fascinating discussion is worth comment. There’s no
    doubt that that you ought to write more on this
    subject, it may not be a taboo matter but typically folks
    don’t talk about such topics. To the next! Best wishes!!

    Here is my web blog :: BUy Ketoxide

  21. Miquel   On   31 de janeiro de 2022 at 1:54 am

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I provide credit and sources back
    to your blog? My blog site is in the exact same area of interest as yours and
    my visitors would definitely benefit from a lot of the information you provide here.
    Please let me know if this alright with you.

    Appreciate it!

    My site :: Green Galactic CBD Reviews

  22. Teddy   On   6 de fevereiro de 2022 at 7:40 pm

    Hi! I realize this is somewhat off-topic however I needed to ask.
    Does running a well-established website like yours take a lot of work?
    I am brand new to writing a blog however I do write in my
    diary on a daily basis. I’d like to start a blog
    so I can share my personal experience and thoughts online.
    Please let me know if you have any suggestions or tips for new aspiring blog owners.
    Thankyou!

    Feel free to visit my site – QE Keto

  23. Willy   On   21 de março de 2022 at 9:10 am

    Great post. I was checking constantly this blog and I am impressed!
    Extremely helpful information specifically the last part
    🙂 I care for such information a lot. I was seeking this certain information for a very long time.

    Thank you and best of luck.

    Also visit my site … what info (tinyurl.com)

  24. Miquel   On   23 de março de 2022 at 3:18 am

    Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to mention that I’ve
    really enjoyed surfing around your blog posts.
    In any case I will be subscribing for your feed and I am hoping you write again very
    soon!

    Review my website: info what (tinyurl.com)

  25. Damion   On   7 de abril de 2022 at 12:45 am

    What i do not understood is in reality how you’re now not
    really much more neatly-favored than you may be right now.
    You’re so intelligent. You know thus considerably on the
    subject of this topic, made me personally believe it from so many varied angles.
    Its like men and women are not interested except it is
    something to accomplish with Woman gaga! Your own stuffs outstanding.
    All the time maintain it up!

    Here is my website: gamefly

  26. Jani   On   10 de abril de 2022 at 2:56 pm

    Hey there! I know this is kind of off topic but I was
    wondering if you knew where I could find a captcha plugin for my comment form?
    I’m using the same blog platform as yours and I’m having trouble finding one?
    Thanks a lot!

    Feel free to surf to my webpage – gamefly