Current track

Title

Artist


Furacão Zeta força Luan Santana a ficar isolado no México

Written by on 28 de outubro de 2020

Fonte: Quem Acontece

Luan Santana deixou seus fãs apreensivos ao avisar que o Furacão Zeta estava se aproximando de Tulum, no México, onde ele passa alguns dias com amigos, após anunciar sua separação de Jade Magalhães. Nesta terça-feira (27), o cantor conseguiu entrar em contato com seu pai, o empresário Amarildo Santana, tranquilizando a todos.

Foto Reprodução/Instagram

“Ontem, o Furacão Zeta chegou ao México entrando por Tulum. Estamos nesse momento sem muita comunicação, mas estamos bem e seguros. Somos muito abençoados por no Brasil não ter problemas e forças da natureza como essa… Em breve estou de volta”, declarou o artista.

Luan e seus produtores estão em uma casa estúdio e não podem sair por conta do fenômeno da natureza, que chegou no país entrando pela cidade em que estão hospedados. O sertanejo está em solo mexicano há nove dias para desenvolver composições e produção para a sua carreira internacional.

Nesta segunda-feira (26), Luan lançou o Movimento O Pantanal Chama. O projeto foi criado para arrecadar fundos em prol do combate aos incêndios que devastam todos os anos a maior planície alagada do mundo.

Dividido em quatro pilares, a ação visa o reflorestamento, qualificação dos ribeirinhos para que se antecipem às tragédias, auxilio às ONGs e fundações que atuam na região e muito mais. Quem quiser contribuir pode acessar o site do SOS Pantanal.


Reader's opinions
  1. Heriberto   On   29 de agosto de 2021 at 8:52 pm

    Hello there! This article couldn’t be written much better!
    Going through this article reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept preaching about this. I am going to
    send this post to him. Pretty sure he will have a good read.

    I appreciate you for sharing!

    my homepage :: what quest bars [http://t.co/V4GSBluhrM]

  2. Sunny   On   2 de setembro de 2021 at 6:24 am

    Hi are using Wordpress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you require any coding expertise
    to make your own blog? Any help would be greatly appreciated!

    Feel free to visit my web page; that scoliosis surgery

  3. Dewitt   On   2 de setembro de 2021 at 1:24 pm

    I don’t even understand how I stopped up right here,
    however I believed asmr this
    put up was once good. I don’t know who you are but certainly you’re going to a famous blogger in case you are not already.
    Cheers!

  4. Kristopher   On   4 de setembro de 2021 at 12:32 am

    Hello, i think that i saw you visited my website so i came to
    “return the favor”.I’m attempting to find things to enhance my web site!I
    suppose its ok to use a few of your ideas!!

    Feel free to surf to my website asmr where

  5. Dani   On   5 de setembro de 2021 at 5:13 pm

    After looking at a handful of the asmr
    blog articles on your web site, I truly like your way of blogging.
    I book marked it to my bookmark site list and will be checking
    back soon. Take a look at my web site too and let me know what you think.

  6. Helene   On   5 de setembro de 2021 at 10:51 pm

    When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each
    time a comment is added I get three e-mails with the same
    comment. Is there any way you can remove me from that service?

    Bless you!

    Here is my web blog scoliosis surgery what

  7. Shelia   On   26 de outubro de 2021 at 6:01 am

    hello!,I like your writing so much! share we be in contact more about your
    article on AOL? I need an expert in this space to unravel
    my problem. Maybe that’s you! Taking a look ahead to look you.

    Feel free to surf to my blog; their ps4 games

  8. Dylan   On   17 de dezembro de 2021 at 1:17 pm

    you are in reality a good webmaster. The site loading pace is amazing.
    It sort of feels that you’re doing any distinctive trick.
    Also, The contents are masterpiece. you’ve done a fantastic activity
    on this subject!

    Also visit my homepage; asmr my

  9. Brett   On   12 de janeiro de 2022 at 7:19 pm

    Hey would you mind letting me know which hosting company you’re using?
    I’ve loaded your blog in 3 completely different web browsers and I must say this blog loads
    a lot quicker then most. Can you recommend a good internet hosting provider at a reasonable
    price? Many thanks, I appreciate it!

    Also visit my blog why info (bit.ly)

  10. Irvin   On   22 de março de 2022 at 1:48 pm

    Hello there, just became alert to your blog through
    Google, and found that it is really informative.
    I am going to watch out for brussels. I’ll be grateful if you continue this in future.
    Many people will be benefited from your writing. Cheers!

    My web-site … info of; tinyurl.com,

  11. Ali   On   24 de março de 2022 at 3:54 pm

    I will right away clutch your rss feed as I can’t to find your
    email subscription link or newsletter service. Do you have any?

    Kindly let me recognise in order that I may just subscribe.
    Thanks.

    Here is my web site: the info; tinyurl.com,

  12. Charlie   On   5 de abril de 2022 at 7:19 pm

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz respond as I’m looking to design my own blog
    and would like to know where u got this from. thanks

    Here is my website – super cheap flights

  13. Joycelyn   On   10 de abril de 2022 at 2:51 pm

    A fascinating discussion is definitely worth comment. I do think that
    you need to publish more about this subject, it might not be a taboo subject but generally people do not talk about these topics.

    To the next! Many thanks!!

    My site :: gamefly

  14. Nichole   On   16 de maio de 2022 at 8:44 am

    Howdy would you mind letting me know which webhost you’re utilizing?

    I’ve loaded your blog in 3 completely different internet browsers and
    I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good hosting provider at a honest price?

    Many thanks, I appreciate it!

    Here is my web site … the info (http://tinyurl.com/y3v8ujs7)

  15. Marylin   On   5 de junho de 2022 at 5:27 pm

    I think that is among the so much significant info for me.
    And i am happy reading your article. However want to commentary on some common things, The site taste is great, the articles is in info (tinyurl.com) reality excellent :
    D. Excellent process, cheers