Current track

Title

Artist


Diego Maradona morre aos 60 anos

Written by on 25 de novembro de 2020

Fonte: Yahoo

O ex-jogador Diego Armando Maradona morreu nesta quarta-feira (25) vítima de uma parada cardiorespiratória em sua casa, em Tigre, na Argentina. As informações são do jornal argentino Clarín.

No início de novembro, Maradona deu entrada em um hospital para a drenagem de uma pequena hemorragia no cérebro. Ele recebeu alta no último dia 11, após o médico Leopoldo Luque confessar que o ex-jogador pediu várias vezes para deixar a clínica. O jogador se recuperava da cirurgia em casa depois de ter apresentado sintomas de abstinência. A cirurgia foi considerada simples, mas havia preocupação com as condições do ex-atleta.

Foto: Reprodução/Instagram

Em recente entrevista ao Yahoo Esportes, o neurocirurgião disse que foi ele quem convenceu Maradona, que também chama de “amigo”, a ir para o hospital em 31 de outubro, um dia após completar 60 anos. Luque o encontrou abatido, prostrado na cama e a reclamar de dores no corpo. Os rumores são que Maradona estava deprimido. O médico não confirma isso. Uma tomografia revelou que ele tinha um hematoma interno na cabeça e tinha de passar por cirurgia.

“Diego me disse que não bateu a cabeça ou teve qualquer choque. Perguntei várias vezes. Não é algo tão incomum assim um hematoma interno provocado por qualquer batida sem gravidade, tão leve que a pessoa não se lembra. Mas era necessário fazer a cirurgia. Não era delicada ou grave, mas nunca é simples uma intervenção em que é preciso abrir a cabeça de um homem de 60 anos de idade”, avalia.


Reader's opinions
  1. Slot machines   On   11 de maio de 2021 at 7:12 am

    Hello there, just became aware of your blog through Google, and found that it’s
    truly informative. I’m gonna watch out for brussels.
    I will be grateful if you continue this in future.
    A lot of people will be benefited from your writing.
    Cheers!
    Slot machines http://goslot.net

  2. stornobrzinol   On   24 de junho de 2021 at 5:32 am

    Do you have a spam problem on this site; I also am a blogger, and I was wanting to know your situation; we have created some nice methods and we are looking to swap solutions with other folks, please shoot me an e-mail if interested.

  3. https://www.thrifty.co.uk/car-hire/london-city.htm   On   7 de julho de 2021 at 6:42 pm

    I’d have to examine with you here. Which is not one thing I usually do! I take pleasure in reading a post that may make folks think. Additionally, thanks for permitting me to comment!

  4. outdoor imperatriz   On   12 de julho de 2021 at 3:43 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  5. outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:50 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  6. criar aplicativo em são luís   On   12 de julho de 2021 at 9:51 am

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  7. brinquedos de crianças   On   14 de julho de 2021 at 7:10 am

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  8. intoxicação medicamentosa   On   14 de julho de 2021 at 8:17 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  9. Smm panel   On   14 de julho de 2021 at 2:48 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  10. comprar imoveis   On   19 de julho de 2021 at 12:49 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  11. SERIE D   On   25 de julho de 2021 at 1:06 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  12. Teste de CS   On   29 de julho de 2021 at 7:51 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  13. cursos de SEO   On   30 de julho de 2021 at 5:30 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  14. ferramentaria   On   6 de agosto de 2021 at 6:56 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  15. hospedagem em paraty   On   15 de agosto de 2021 at 9:40 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  16. corte do jaca curtinho   On   15 de agosto de 2021 at 2:44 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  17. ganhe dinheiro respondendo pesquisas picpay   On   15 de agosto de 2021 at 3:48 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  18. animes aventura   On   18 de agosto de 2021 at 6:16 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  19. Assistir Online naruto shippuden Legendado   On   18 de agosto de 2021 at 6:49 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  20. Alvin   On   30 de agosto de 2021 at 5:23 am

    Pretty section of quest bars – http://t.co/
    content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that
    I get in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I will be
    subscribing to your augment and even I achievement you access consistently rapidly.

  21. seguidores no instagram   On   31 de agosto de 2021 at 10:19 am

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  22. Douglas   On   31 de agosto de 2021 at 11:15 am

    Hi I am so thrilled I found your site, I really found you by error, while I was looking on Digg for something else, Anyhow I am here now
    and would just like to say thank you for a fantastic post and a all round exciting
    blog (I also love the theme/design), I don’t have time to read through it all at the moment but
    I have book-marked it quest bars, t.co, and also included your RSS feeds, so when I have
    time I will be back to read much more, Please do keep
    up the awesome b.

  23. Virginia   On   1 de setembro de 2021 at 11:20 am

    Howdy, I think your blog could be having web browser
    compatibility issues. When I take a look at your blog in Safari, it looks fine but when opening in IE,
    it’s got some overlapping issues. I simply wanted to give you asmr a
    quick heads up! Aside from that, fantastic website!

  24. Max   On   2 de setembro de 2021 at 4:58 am

    Right here is the perfect website for anybody who wants to find out about this topic.
    You understand so much its almost hard to argue with you (not that I actually will need to…HaHa).
    You definitely put a brand new spin on a topic that
    has been written about for a long time. Wonderful stuff,
    just excellent!

    Also visit my blog post; scoliosis surgery there

  25. Morgan   On   2 de setembro de 2021 at 4:55 pm

    You really make it appear so easy along with your presentation but I find this topic to be really something which I believe
    I might never understand. It kind of feels too complex and extremely
    huge for me. I’m looking forward for your next put up, I’ll try to get the grasp asmr of [bitly.com] it!

  26. Rosalinda   On   4 de setembro de 2021 at 6:03 am

    I’m now not positive where you are getting your information, but good
    topic. I needs to spend some time studying more or working
    out more. Thank you for excellent info I used to be looking for this info for
    my mission.

    my web page: asmr our

  27. Shanel   On   5 de setembro de 2021 at 9:05 pm

    I was recommended this web site by means of
    my cousin. I’m now not positive whether or not this publish is written by way of him
    as no one else know such special approximately my trouble.
    You’re incredible! Thank you!

    Feel free to visit my website … scoliosis surgery their

  28. esportes eletrônicos   On   7 de setembro de 2021 at 1:49 pm

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  29. final lbff   On   7 de setembro de 2021 at 2:30 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  30. StJohnClinic Botox Edinburgh   On   11 de setembro de 2021 at 2:21 pm

    You really make it seem so easy together with your presentation however I in finding this matter to be actually something which I feel I’d by no means understand. It seems too complex and very wide for me. I am taking a look ahead for your next submit, I will try to get the hang of it!

  31. Zelma   On   23 de setembro de 2021 at 10:03 pm

    Hey! This is my first visit to your blog! We are a team of volunteers and starting a new project in a community in the same niche.
    Your blog provided us valuable information to work on. You have done a extraordinary job!

    My blog … Latia

  32. Maximilian   On   24 de setembro de 2021 at 12:59 am

    Link exchange is nothing else but it is simply placing the
    other person’s webpage link on your page at proper place and
    other person will also do similar in favor of you.

    my blog post :: Janeen

  33. Johnette   On   24 de setembro de 2021 at 6:47 pm

    Hey great blog! Does running a blog like this take a massive amount work?
    I have very little expertise in programming however I
    had been hoping to start my own blog soon. Anyway, should you have any ideas or techniques for
    new blog owners please share. I understand this is off subject however I just needed
    to ask. Thanks a lot!

    my web blog :: crash diet diet

  34. Rocky   On   24 de setembro de 2021 at 9:09 pm

    An impressive share! I’ve just forwarded this onto a co-worker who had been doing a
    little homework on this. And he in fact bought
    me lunch simply because I discovered it for him… lol.

    So allow me to reword this…. Thanks for the meal!! But yeah, thanks for spending
    time to discuss this subject here on your blog.

    Feel free to visit my blog post – eliminate yeast infection (https://apk.tw)

  35. Jon   On   25 de setembro de 2021 at 3:26 am

    We wish to thank you once more for the beautiful ideas
    you gave Janet when preparing her own post-graduate research in addition to, most
    importantly, for providing all of the ideas in one
    blog post. Provided that we had been aware of your blog a
    year ago, we may have been rescued from the needless measures we were having to
    take. Thanks to you.

    Look at my webpage; heal eczema

  36. Gina   On   25 de setembro de 2021 at 4:51 am

    I am not sure where you are getting your information, but good topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.

    Thanks for magnificent information I was looking for this information for my mission.

    Feel free to surf to my blog :: effective skin care tips (http://www.fles.hlc.edu.tw)

  37. Janeen   On   25 de setembro de 2021 at 4:57 am

    Good – I should definitely pronounce, impressed with your website.
    I had no trouble navigating through all the tabs and related
    info ended up being truly easy to do to access.

    I recently found what I hoped for before you know it in the least.
    Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who
    add forums or something, site theme . a tones
    way for your client to communicate. Excellent
    task.

    Here is my blog :: carb cycling [https://retrogamingrhino.com/FORUM/index.php?action=profile;u=32978]

  38. Lorrie   On   25 de setembro de 2021 at 5:47 am

    Hi there! This article could not be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I will send this article to him.
    Pretty sure he’ll have a very good read. I appreciate you for sharing!

    Review my site calorie shifting diet; cestmonprix.fr,

  39. Petra   On   25 de setembro de 2021 at 6:40 am

    A lot of thanks for each of your work on this web page.
    Gloria takes pleasure in carrying out investigation and it’s easy to understand why.
    My spouse and i hear all relating to the compelling form you make invaluable suggestions through your web blog and as well
    encourage contribution from other ones on the topic and our daughter is actually being taught so much.
    Take advantage of the remaining portion of the year. Your conducting
    a splendid job.[X-N-E-W-L-I-N-S-P-I-N-X]I am extremely inspired with your writing talents as smartly as with the format for your weblog.
    Is that this a paid topic or did you customize
    it your self? Either way keep up the excellent high quality writing, it is rare ways to have great sex (http://www.meteoritegarden.com) peer a nice blog like this one these days.

  40. Billy   On   25 de setembro de 2021 at 7:00 am

    Undeniably believe that that you said. Your favourite justification appeared to be at the net the
    easiest thing to be aware of. I say to you, I definitely get
    annoyed even as folks consider concerns that they just do
    not know about. You managed to hit the nail upon the top and also defined out the entire
    thing with no need side-effects , other folks can take a signal.

    Will likely be back to get more. Thank you!

    My blog … eradicates eczema (Billy)

  41. Bennie   On   25 de setembro de 2021 at 11:39 am

    This is very attention-grabbing, You’re an excessively professional blogger.

    I’ve joined your feed and sit up for in quest of more of
    your wonderful post. Additionally, I’ve shared your site
    in my social networks!

    my web page – great diet foods

  42. Julienne   On   25 de setembro de 2021 at 12:16 pm

    Unquestionably consider that that you stated. Your favorite
    reason seemed to be at the internet the easiest factor to understand of.
    I say to you, I certainly get irked whilst other people consider concerns that they plainly do not realize about.
    You controlled to hit the nail upon the top as neatly as outlined out the entire
    thing with no need side-effects , other people could take a signal.
    Will likely be again to get more. Thank you!

    Here is my page: cannabis vodka

  43. Neal   On   25 de setembro de 2021 at 12:27 pm

    magnificent post, very informative. I ponder why the opposite experts of this sector do not realize this.

    You must proceed your writing. I am confident, you have
    a huge readers’ base already!

    Feel free to surf to my website … Aida

  44. Zenaida   On   25 de setembro de 2021 at 1:18 pm

    Hmm it appears like your site ate my first comment (it was extremely long) so I
    guess I’ll just sum it up what I had written and
    say, I’m thoroughly enjoying your blog. I as
    well am an aspiring blog writer but I’m still new to
    the whole thing. Do you have any helpful hints
    for rookie blog writers? I’d definitely appreciate it.

    my website skin care tip

  45. Gino   On   25 de setembro de 2021 at 2:20 pm

    Right here is the perfect site for everyone who wants to understand this topic.
    You realize so much its almost tough to argue with you (not that I personally would want to?HaHa).
    You certainly put a fresh spin on a topic which has been written about for
    years. Great stuff, just excellent!

    my site :: carbohydrate intake

  46. Yong   On   25 de setembro de 2021 at 3:52 pm

    I have to express appreciation to the writer for bailing me out of this particular incident.
    After looking out through the world-wide-web and finding recommendations that were not powerful, I thought
    my entire life was over. Existing minus the solutions to the problems you’ve resolved by means of
    your main posting is a serious case, as well as the ones which
    might have in a wrong way damaged my entire career
    if I hadn’t noticed your website. Your primary competence and kindness in dealing with
    every item was very useful. I don’t know what I would have
    done if I hadn’t come across such a point like this. I’m able to now look forward to my future.
    Thank you very much for the high quality and effective help.

    I won’t be reluctant to suggest the sites to any person who will need assistance about
    this area.

    Here is my blog; various cannabis seeds

  47. Lashawnda   On   25 de setembro de 2021 at 6:46 pm

    It’s perfect time to make some plans for the longer term and it
    is time to be happy. I have learn this publish and if I may
    I desire to counsel you few attention-grabbing issues or suggestions.
    Perhaps you can write next articles referring to this
    article. I wish to read even more issues about it!

    My web-site … diet pill

  48. Swen   On   26 de setembro de 2021 at 6:17 am

    I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article. But should remark on some general things, The web
    site style is perfect, the articles is really great : D.
    Good job, cheers

    Feel free to surf to my web page … find more info