Current track

Title

Artist


Anitta ultrapassa meio bilhão de dólares e fortuna total da cantora é revelada pela Forbes

Written by on 26 de maio de 2021

Fonte: Purepeople

Anitta teve o valor total de sua fortuna revelada pela revista “Forbes”, do México. Segundo a publicação da semana, a dona do hit “Girl From Rio”, de 28 anos, possui patrimônio avaliado em US$ 100 milhões, aproximadamente 533 milhões de reais na cotação atual.

SER DONA DA PRÓPRIA CARREIRA AUMENTOU FORTUNA DE ANITTA

Ainda de acordo com a informação, Anitta está bem próximo de se tornar uma bilionária por conta do sucesso como própria empresária.

Nos últimos anos, a patroa aumentou o faturamento líquido pela administração da carreira, head de criatividade e inovação para a marca Skol Beats, propagandas e também sua migração para o Only Fans, rede social na qual artistas e influenciadores digitais comercializassem conteúdos exclusivos, como fotos, vídeos, textos e outras criações.

“Eu fui minha própria empresária por dez anos e há uma razão para isso: como as pessoas, normalmente, ao olhar uma garota jovem, que canta, dança e é sensual, sempre subestimam seu talento ou o que pode fazer ou saber sobre negócios, durante 10 anos eu comandei minha carreira, tomei todas as decisões e estratégias”, explicou Anitta para a Forbes.

 


Reader's opinions
  1. takipçi satın al   On   28 de maio de 2021 at 9:43 pm

    Ahaa, its fastidious dialogue about this paragraph at this place at this weblog, I have read all that,
    so at this time me also commenting at this place.

  2. instagram takipçi satın al   On   29 de maio de 2021 at 10:27 pm

    Hi, I do believe this is a great website. I stumbledupon it 😉 I
    may revisit yet again since I book marked it.
    Money and freedom is the greatest way to change, may you be rich and continue to help other
    people.

  3. อ่านข่าวบอล   On   31 de maio de 2021 at 4:48 pm

    Hey there! Do you know if they make any plugins
    to assist with SEO? I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m
    not seeing very good results. If you know of any please share.
    Thank you!

  4. stornobrzinol   On   23 de junho de 2021 at 10:22 pm

    Keep up the wonderful piece of work, I read few articles on this website and I believe that your site is real interesting and contains circles of fantastic information.

  5. outdoor em sao luis   On   12 de julho de 2021 at 4:21 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  6. empresas de outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 5:10 am

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  7. criar website sao luis   On   12 de julho de 2021 at 9:49 am

    fascinate este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  8. Cupom Dafiti   On   12 de julho de 2021 at 2:39 pm

    Este site é realmente fantástico. Sempre que consigo acessar eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  9. Cupom Centauro   On   12 de julho de 2021 at 3:28 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  10. emprestimo consignado   On   18 de julho de 2021 at 11:56 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  11. poupar   On   19 de julho de 2021 at 12:11 pm

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  12. sonhar   On   19 de julho de 2021 at 1:07 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  13. CS teste Grátis   On   29 de julho de 2021 at 7:21 am

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  14. Cs grátis   On   29 de julho de 2021 at 9:00 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que acesso eu encontro novidades Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  15. cursos de web designe   On   30 de julho de 2021 at 5:49 pm

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  16. Flow   On   4 de agosto de 2021 at 1:08 pm

    Hi there, I found your web site via Google while looking for a related topic, your web site came up, it looks good. I have bookmarked it in my google bookmarks.

  17. Podcast   On   4 de agosto de 2021 at 3:57 pm

    Thanks a bunch for sharing this with all folks you actually understand what you’re speaking about! Bookmarked. Please additionally consult with my site =). We could have a hyperlink alternate agreement among us!

  18. Ferramentaria Diadema   On   6 de agosto de 2021 at 6:55 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  19. Pingback:

    are chickpeas keto
  20. serra do corvo branco   On   15 de agosto de 2021 at 11:25 am

    demais este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  21. tones and i dance monkey outras gravações desta música   On   15 de agosto de 2021 at 2:44 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  22. corte do jaca cabelo liso   On   15 de agosto de 2021 at 3:48 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  23. A Mano   On   18 de agosto de 2021 at 11:58 am

    Today, I went to the beach front with my children. I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and said “You can hear the ocean if you put this to your ear.” She placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear. She never wants to go back! LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!

  24. Painel Smm   On   26 de agosto de 2021 at 4:05 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  25. Bobbye   On   28 de agosto de 2021 at 1:40 am

    Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to say that web hosting I get actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I will be subscribing in your feeds and even I success you get right of entry to constantly fast.

  26. Tyrell   On   28 de agosto de 2021 at 1:47 am

    I have been surfing on-line more than three hours as of late, but I by no means discovered any fascinating article like
    yours. It is lovely price sufficient for me.

    In my view, if all this web hosting owners and
    bloggers made just right content material as you probably did, the internet will likely be a
    lot more useful than ever before.

  27. Fernando   On   29 de agosto de 2021 at 5:46 pm

    I was wondering if you ever considered changing the structure of quest
    bars your [bitly.com] blog?
    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could
    a little more in the way of content so people could connect
    with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or
    2 pictures. Maybe you could space it out better?

  28. Jocelyn   On   29 de agosto de 2021 at 5:50 pm

    Everyone loves what you guys are usually up too.
    quest bars this (j.mp) sort of clever work and coverage!
    Keep up the excellent works guys I’ve you guys to our blogroll.

  29. Basil   On   30 de agosto de 2021 at 12:24 am

    I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you?
    Plz answer back as I’m looking to create my own blog and would like to
    find out where quest bars; t.co, u got
    this from. thank you

  30. Luciana   On   30 de agosto de 2021 at 12:29 am

    I was very happy to uncover this site. I want to
    to thank you for your time due to this wonderful read!!

    I definitely loved every bit of it and i also have
    you bookmarked to look at new things on your website.

    Feel free to surf to my web blog: quest bars what (t.co)

  31. curtidas instagram   On   31 de agosto de 2021 at 9:59 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  32. Naomi   On   1 de setembro de 2021 at 12:18 pm

    We stumbled over here different web address and thought I might as
    well check things out. I like what I see so now i
    am following you. Look forward to checking out your web page repeatedly.

    Also visit my blog post :: asmr why [bitly.com]

  33. Homer   On   1 de setembro de 2021 at 9:44 pm

    You actually make it seem so easy with your presentation however I find this topic
    to be really one thing that I feel I might by no
    means understand. It sort of feels too complicated and
    extremely broad for me. I am having a look ahead in your subsequent publish, I will
    attempt to get the cling of it!

    Feel free to surf to my web-site :: why scoliosis surgery

  34. Kassandra   On   3 de setembro de 2021 at 10:20 pm

    I’ve been surfing online more than 3 hours today, yet
    I never found any interesting article like yours.

    It’s pretty worth enough for me. Personally, if all website owners and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful
    than ever before.

    My web site – asmr that – j.mp

  35. Trista   On   5 de setembro de 2021 at 3:53 am

    You really make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be really something which I think
    I would never understand. It seems too complex and very broad for me.
    I’m looking forward for scoliosis surgery your next post, I
    will try to get the hang of it!

  36. assistir filmes online hd   On   15 de setembro de 2021 at 9:44 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  37. filmesflix   On   15 de setembro de 2021 at 10:30 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  38. seguidores no instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:09 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  39. ganhar seguidores para Instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:46 am

    Este site é realmente fabuloso. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  40. tratamento para viciado em drogas   On   3 de outubro de 2021 at 4:55 pm

    obviously like your website but you have to test the spelling on quite a few of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I to find it very troublesome to tell the reality however I will surely come back again.

  41. Curso Escrita Fiscal 3.0 Arthur Gonçalves e Jarmas Viter   On   5 de outubro de 2021 at 4:42 am

    Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

  42. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 3:57 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  43. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:36 am

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  44. arrumar purificador água araçoiaba da serra   On   17 de outubro de 2021 at 10:54 pm

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  45. arrumar purificador água votorantim   On   17 de outubro de 2021 at 11:56 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  46. cladding   On   22 de outubro de 2021 at 9:53 pm

    Hi my loved one! I wish to say that this article is awesome, nice written and come with approximately all important infos. I?¦d like to peer more posts like this .

  47. Susana   On   25 de outubro de 2021 at 9:53 am

    Hola! I’ve been following your site for a long time now and finally got the bravery to
    go ahead and give you a shout out from Atascocita Tx!
    Just wanted to mention keep up the great work!

    Look at my web-site: it ps4 games

  48. Michelle   On   26 de outubro de 2021 at 2:10 pm

    Hi, Neat post. There’s a problem along with your web site in web explorer,
    may check this? IE nonetheless is the market chief and a good section of
    other people will omit your excellent writing due to this problem.

    Also visit my site; but ps4 games

  49. Waylon   On   21 de novembro de 2021 at 4:28 am

    Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very good results.
    If you know of any please share. Many thanks!

    my blog post – an asmr

  50. Flor   On   24 de dezembro de 2021 at 11:33 pm

    It’s appropriate time to make some plans for the future
    and it is time to be happy. I have read this post and
    if I could I want to suggest you few interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I wish to read even more things about it!

    Have a look at my web blog: asmr why

  51. autor de ucdm   On   13 de fevereiro de 2022 at 5:20 pm

    I do consider all of the concepts you have offered on your post. They are very convincing and will definitely work. Nonetheless, the posts are very brief for starters. May just you please extend them a bit from next time? Thank you for the post.

  52. zomeno feridov   On   20 de março de 2022 at 8:54 am

    Keep up the fantastic piece of work, I read few articles on this web site and I believe that your web site is rattling interesting and contains sets of superb information.

  53. zomeno feridov   On   23 de março de 2022 at 1:50 am

    Good post. I learn one thing more challenging on totally different blogs everyday. It would at all times be stimulating to learn content from other writers and apply a little bit one thing from their store. I’d prefer to make use of some with the content on my blog whether you don’t mind. Natually I’ll provide you with a link in your net blog. Thanks for sharing.

  54. popular clothing stores online   On   2 de abril de 2022 at 8:44 pm

    With havin so much content and articles do you ever run into any issues of plagorism or copyright violation? My blog has a lot of completely unique content I’ve either written myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any methods to help prevent content from being ripped off? I’d certainly appreciate it.

  55. cell phone hackers online   On   22 de junho de 2022 at 12:56 am

    Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.