Current track

Title

Artist


Anitta pede indicações de personal trainer bonitão em Miami

Written by on 29 de julho de 2021

Fonte: O Fuxico

Após anunciar o término de seu namoro com o bilionário Michael Chetrit, Anitta decidiu dar um ‘up’ em sua silhueta e melhorar o condicionamento físico. A cantora usou seu stories no Instagram para fazer um pedido especial aos seus fãs em Miami, nos Estados Unidos, onde está passando uma temporada.

Falando em espanhol, ela pediu a ajuda para encontrar um personal trainer na cidade americana e que tivesse um atributo especial.

“Acabo de decidir que preciso voltar a treinar. Faz tempo que não vou à uma academia. Alguém conhece um personal trainer em Miami, para que possa treinar um pouquinho e colocar o corpo firme? Se for bonito o personal, melhor porque é uma motivação, não vou faltar os treinos. Alguém tem uma indicação? Seria incrível”

Não deixa de ser um estímulo especial para que ela se empenhar bastante, ficar como corpão em dia e, quem sabe, um ‘algo a mais’ com seu treinador.

COMPROMETIDO

Como a maioria dos brasileiros, Anitta também está de olho nos jogos olímpicos de Tóquio, no Japão. Recentemente, a cantora se deparou com uma foto de Vinicius Freitas, jogador de vôlei de praia, nas redes sociais.

“Eu adoro vôlei de praia, menina”, escreveu a cantora, jogando um charme para o atleta. Só tem um pequeno problema, o rapaz é gay.

Pouco tempo depois, a artista foi alertada sobre a orientação sexual de Vinicius que vive um relacionamento com Rafael Helmer.

No entanto, parece que o que era para ser uma cantada se tornou uma amizade virtual. Vinicius compartilhou em sua conta no Instagram uma conversa privada que teve com Anitta.

“Não brinca com meu coração, mulher. Quer me matar? Duvido que é tu mesmo. Vem para Tóquio”, escreveu ele.

 


Reader's opinions
  1. Shela   On   30 de agosto de 2021 at 7:40 am

    My brother recommended I might like this website.
    He was totally right. This put up actually made my day.

    You can not believe simply how a lot time I had spent for this info!
    Thanks!

    Here is my blog … where quest bars (bitly.com)

  2. Phillip   On   1 de setembro de 2021 at 6:13 am

    I used to be suggested this blog by means of my cousin. I’m no longer positive whether or not
    this submit is written through him as nobody else recognize such designated
    about my difficulty. You are incredible! Thanks!

    My web blog asmr off

  3. Brianne   On   4 de setembro de 2021 at 12:16 am

    Simply desire to say your article is as amazing. The clearness to your post is just nice and that i could assume you
    are an expert in this subject. Fine with your permission let me
    to seize your feed to stay up to date with imminent post. Thanks 1,000,000
    and please carry on the enjoyable work.

    My web-site :: asmr it

  4. Abraham   On   5 de setembro de 2021 at 5:20 pm

    Wonderful blog! Do you have any helpful hints for aspiring writers?
    I’m planning to start my own blog soon but I’m a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many choices
    out there scoliosis surgery that I’m completely overwhelmed ..
    Any recommendations? Thank you!

  5. Frederick   On   25 de outubro de 2021 at 5:38 pm

    Hello would you mind sharing which blog platform you’re working with?
    I’m planning to start my own blog soon but I’m having a difficult time choosing between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.

    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs
    and I’m looking for something completely unique.
    P.S Apologies for being off-topic but I had to ask!

    My blog … that ps4 games

  6. Brianna   On   13 de novembro de 2021 at 6:42 am

    We are a gaggle of volunteers and starting a
    brand new scheme in our community. Your web site
    offered us with valuable information to work on. You’ve done a formidable task
    and our entire community shall be thankful to you.

    My website :: or asmr

  7. Wyatt   On   5 de abril de 2022 at 8:14 pm

    I’ve been surfing online more than 3 hours today, yet I never
    found any interesting article like yours. It’s pretty worth
    enough for me. Personally, if all web owners and bloggers made good content as you did, the net will be
    much more useful than ever before.

    Stop by my blog: cheap plane tickets

  8. Magdalena   On   6 de abril de 2022 at 10:10 pm

    It’s remarkable to go to see this web page and reading the views of
    all friends on the topic of this article, while I am also
    zealous of getting familiarity.

    Feel free to visit my webpage: gamefly

  9. Louie   On   10 de abril de 2022 at 8:46 am

    Thank you for another wonderful article. Where else may just anybody get that kind of information in such a perfect
    way of writing? I have a presentation subsequent
    week, and I am at the search for such information.

    Feel free to visit my web page: gamefly