Current track

Title

Artist


ANITTA DESBANCA SHAKIRA E É CONSAGRADA COMO MELHOR ARTISTA FEMININA

Written by on 16 de abril de 2021

Fonte: O Fuxico

É do Brasil! Anitta levou a melhor e foi consagrada como Artista Feminina Favorita no Latin American Music Awards 2021, realizado na noite de quinta-feira (15) nos Estados Unidos. No palco da cerimônia, que premia cantores de toda a América Latina , a brasileira ainda cantou a música Mi Niña, sua parceria com Maluma, Myke Towers e Wisin.

Concorriam com ela as cantoras Shakira, A Becky G, Karol G e Natti Natasha.  Ao receber o prêmio, a carioca de Honório Gurgel, bairro do subúrbio do Rio de Janeiro, agradeceu e se emocionou.

“Meu Deus, muito obrigada! Antes de tudo, que emoção estar aqui. O Brasil é um país latino, mas falamos português, isso faz com que as coisas se dividam um pouco. Vir aqui e aprender toda essa cultura incrível em espanhol, os cantores, a música, é algo incrível. Muito obrigada pelo espaço e por tudo!”, disse Anitta.

Ela concorreu também na categoria Artista Social do Ano, com Shakira, Selena Gomez, Jennifer Lopez, Cadri B, J Balvin, Daddy Yankee, Bad Bunny, Karol G e Lali.

 


Reader's opinions
  1. storno brzinol   On   23 de junho de 2021 at 5:40 pm

    It’s really a great and helpful piece of information. I am glad that you shared this useful info with us. Please keep us up to date like this. Thank you for sharing.

  2. https://g.page/dr-goz-peter-ugyved-debrecen   On   7 de julho de 2021 at 1:36 pm

    I?¦m not positive the place you are getting your info, however good topic. I must spend a while learning more or figuring out more. Thank you for great information I used to be in search of this information for my mission.

  3. Europa-Road traktor szállítás   On   7 de julho de 2021 at 5:47 pm

    I really like your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did you hire someone to do it for you? Plz respond as I’m looking to create my own blog and would like to find out where u got this from. cheers

  4. outdoor em sao luis   On   12 de julho de 2021 at 3:59 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! conteúdo único. Venha descobrir mais agora! 🙂

  5. empresas de outdoor em são luís   On   12 de julho de 2021 at 4:58 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas diferentes Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  6. criar site em são luís   On   12 de julho de 2021 at 9:14 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  7. criar site em são luís   On   12 de julho de 2021 at 10:12 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  8. Cupom Centauro   On   12 de julho de 2021 at 2:45 pm

    incrível este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  9. limpeza de caixa dagua na zona leste   On   14 de julho de 2021 at 7:39 am

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  10. oração santo agostinho contra inveja   On   14 de julho de 2021 at 8:34 am

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  11. curso de google ads   On   18 de julho de 2021 at 11:43 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que acesso eu encontro coisas diferentes Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! informaçõesexclusivas. Venha descobrir mais agora! 🙂

  12. marketing digital da dinheiro   On   19 de julho de 2021 at 9:53 am

    Este site é realmente demais. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! informaçõesexclusivas. Venha saber mais agora! 🙂

  13. praia brava   On   19 de julho de 2021 at 12:31 pm

    demais este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  14. poupar   On   19 de julho de 2021 at 1:18 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  15. microprocessadores arm   On   24 de julho de 2021 at 4:02 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  16. certificação inmetro   On   24 de julho de 2021 at 5:15 am

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  17. jogos de hoje   On   25 de julho de 2021 at 1:15 pm

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  18. CS 48   On   29 de julho de 2021 at 8:38 am

    amei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  19. Teste Cs Net   On   29 de julho de 2021 at 10:00 am

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  20. cursos de criptomoedas   On   30 de julho de 2021 at 5:06 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  21. Podcast   On   4 de agosto de 2021 at 1:37 pm

    Thank you for another great post. The place else may just anyone get that kind of information in such a perfect manner of writing? I’ve a presentation subsequent week, and I am on the look for such information.

  22. Produçã de peças Seriadas   On   6 de agosto de 2021 at 7:27 pm

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  23. chácaras a vendas   On   12 de agosto de 2021 at 12:23 pm

    Este site é realmente incrível. Sempre que consigo acessar eu encontro coisas boas Você também vai querer acessar o nosso site e saber mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha saber mais agora! 🙂

  24. o que fazer em paraty   On   15 de agosto de 2021 at 10:20 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e únicos. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  25. textos para treinar ingles   On   15 de agosto de 2021 at 1:55 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  26. ganhe insta   On   15 de agosto de 2021 at 3:23 pm

    Este site é realmente demais. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também pode acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  27. A Mano Florals   On   18 de agosto de 2021 at 1:04 pm

    I discovered your blog site on google and check a few of your early posts. Continue to keep up the very good operate. I just additional up your RSS feed to my MSN News Reader. Seeking forward to reading more from you later on!…

  28. Assistir tate no yuusha   On   18 de agosto de 2021 at 5:42 pm

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para saber mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  29. Revenda de curtidas   On   26 de agosto de 2021 at 3:05 pm

    fantástico este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este site. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para descobrir mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  30. Painel instagram   On   26 de agosto de 2021 at 3:48 pm

    Adorei este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e exclusivos. Tudo que você precisa saber está está lá.

  31. Felicitas   On   29 de agosto de 2021 at 3:14 pm

    Excellent goods from you, man. I’ve keep in mind your
    stuff previous to and you’re simply too fantastic. I really like
    what you’ve obtained here, really like what you’re stating and the best
    way by which you say it. You’re making it entertaining and you still take care
    of to keep it smart. I cant wait to learn far more from you.
    That is actually a terrific web site.

    Review my web-site quest bars where – http://t.co/RcVeItAANQ

  32. ganhar seguidores para Instagram   On   31 de agosto de 2021 at 10:04 am

    Este site é realmente fascinate. Sempre que acesso eu encontro coisas incríveis Você também vai querer acessar o nosso site e descobrir detalhes! conteúdo único. Venha saber mais agora! 🙂

  33. Tammi   On   2 de setembro de 2021 at 3:08 pm

    A motivating discussion is worth comment.
    I think that you should write more about this subject matter, it might not be a
    taboo subject but usually people don’t discuss such topics.

    To the next! Kind regards!!

    my site … asmr and

  34. Denese   On   4 de setembro de 2021 at 4:46 am

    I appreciate, cause I discovered exactly what I used to be looking for.
    You have ended my 4 day lengthy hunt! God Bless you man. Have a nice day.
    Bye

    Here is my webpage :: are asmr (j.mp)

  35. Mae   On   5 de setembro de 2021 at 2:25 am

    hi!,I love your writing so a lot! percentage we keep up a correspondence extra about your article on AOL?
    I need an expert on this space to resolve my problem. May be that is you!
    Taking a look ahead to see you.

    Feel free to surf to my web page … with scoliosis surgery

  36. Vilma   On   5 de setembro de 2021 at 8:49 pm

    Excellent blog here! Also your site loads up
    very fast! What web host are you using? Can I get your affiliate link to your host?
    I wish my website loaded up as quickly as yours lol

    Review my website: off asmr

  37. free fire News   On   7 de setembro de 2021 at 1:26 pm

    me encantei com este site. Para saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  38. mercado gamer   On   7 de setembro de 2021 at 2:17 pm

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são informações relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  39. comprar graduado escolar rapido   On   12 de setembro de 2021 at 8:08 pm

    An impressive share, I simply given this onto a colleague who was doing just a little evaluation on this. And he in reality bought me breakfast as a result of I discovered it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the deal with! But yeah Thnkx for spending the time to debate this, I feel strongly about it and love studying extra on this topic. If doable, as you change into expertise, would you mind updating your weblog with extra details? It is highly useful for me. Big thumb up for this blog put up!

  40. seguidores no instagram   On   1 de outubro de 2021 at 3:29 am

    Este site é realmente fantástico. Sempre que acesso eu encontro coisas boas Você também pode acessar o nosso site e descobrir mais detalhes! Conteúdo exclusivo. Venha descobrir mais agora! 🙂

  41. seguidores no instagram   On   1 de outubro de 2021 at 4:25 am

    fabuloso este conteúdo. Gostei muito. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para aprender mais. Obrigado a todos e até mais. 🙂

  42. Internação Involuntária   On   3 de outubro de 2021 at 6:02 pm

    Thank you for sharing excellent informations. Your web site is very cool. I am impressed by the details that you have on this website. It reveals how nicely you understand this subject. Bookmarked this website page, will come back for extra articles. You, my friend, ROCK! I found simply the info I already searched everywhere and just couldn’t come across. What a perfect site.

  43. Clínica de recuperação em Suzano   On   3 de outubro de 2021 at 7:09 pm

    I would like to thnkx for the efforts you have put in writing this blog. I am hoping the same high-grade blog post from you in the upcoming as well. In fact your creative writing abilities has inspired me to get my own blog now. Really the blogging is spreading its wings quickly. Your write up is a good example of it.

  44. cursos de Calistenia online   On   5 de outubro de 2021 at 6:08 am

    Great V I should definitely pronounce, impressed with your website. I had no trouble navigating through all the tabs and related information ended up being truly easy to do to access. I recently found what I hoped for before you know it at all. Quite unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or anything, website theme . a tones way for your client to communicate. Excellent task..

  45. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:11 am

    amei este site. Para saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está está lá.

  46. Dedetizadora SP   On   11 de outubro de 2021 at 4:45 am

    Adorei este site. Pra saber mais detalhes acesse nosso site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e exclusivas. Tudo que você precisa saber está está lá.

  47. conserto lava seca araçoiaba da serra   On   17 de outubro de 2021 at 11:35 pm

    incrível este conteúdo. Gostei bastante. Aproveitem e vejam este conteúdo. informações, novidades e muito mais. Não deixem de acessar para se informar mais. Obrigado a todos e até a próxima. 🙂

  48. arrumar máquina lavar piedade   On   18 de outubro de 2021 at 12:18 am

    me encantei com este site. Pra saber mais detalhes acesse o site e descubra mais. Todas as informações contidas são conteúdos relevantes e diferentes. Tudo que você precisa saber está ta lá.

  49. cladding   On   22 de outubro de 2021 at 8:07 pm

    Hey there! Would you mind if I share your blog with my zynga group? There’s a lot of people that I think would really appreciate your content. Please let me know. Many thanks

  50. provigil order online   On   24 de novembro de 2021 at 8:20 am

    ivermectin alternatives ivermectin 1.87 paste for humans which of these drugs should not be used in greyhounds? propofol thiopental ivermectin morphine

  51. Tia   On   1 de janeiro de 2022 at 4:54 pm

    Hi there, You have done a fantastic job.
    I will definitely digg it and personally recommend to my friends.

    I am confident they’ll be benefited from this web site.

    Also visit my web blog :: that info (bit.ly)

  52. Dr. Gőz Péter ügyvéd Debrecen   On   30 de janeiro de 2022 at 8:54 am

    An impressive share, I just given this onto a colleague who was doing a little analysis on this. And he in fact bought me breakfast because I found it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! But yeah Thnkx for spending the time to discuss this, I feel strongly about it and love reading more on this topic. If possible, as you become expertise, would you mind updating your blog with more details? It is highly helpful for me. Big thumb up for this blog post!

  53. un curso de milagros lecciones   On   13 de fevereiro de 2022 at 5:18 pm

    I really enjoy reading on this website, it holds good articles. “And all the winds go sighing, For sweet things dying.” by Christina Georgina Rossetti.

  54. un cours en miracles france   On   14 de fevereiro de 2022 at 12:51 am

    Definitely believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the internet the simplest thing to be aware of. I say to you, I definitely get irked while people consider worries that they just do not know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal. Will probably be back to get more. Thanks

  55. nondual teachers   On   14 de fevereiro de 2022 at 2:55 pm

    I have learn a few good stuff here. Certainly value bookmarking for revisiting. I surprise how a lot attempt you place to make this sort of excellent informative site.

  56. Chong   On   19 de março de 2022 at 9:30 pm

    I do trust all of the ideas you have introduced in your post.
    They’re really convincing and can definitely work.
    Still, the posts are too short for novices.
    Could you please lengthen them a bit from next
    time? Thank you for the post.

    Review my page :: info what (tinyurl.com)

  57. zomenoferidov   On   22 de março de 2022 at 6:04 am

    We absolutely love your blog and find the majority of your post’s to be just what I’m looking for. can you offer guest writers to write content available for you? I wouldn’t mind writing a post or elaborating on a few of the subjects you write in relation to here. Again, awesome weblog!

  58. Torsten   On   7 de abril de 2022 at 3:53 am

    Howdy very nice blog!! Guy .. Excellent .. Wonderful ..
    I will bookmark your blog and take the feeds also?
    I’m satisfied to find numerous useful information right here within the publish, we need develop more techniques in this regard, thanks for sharing.
    . . . . .

    My blog gamefly

  59. Deloris   On   9 de abril de 2022 at 9:05 am

    whoah this weblog is great i like studying your articles.

    Stay up the good work! You realize, lots of people are hunting round for this info, you can help them greatly.

    Check out my blog – Hollie

  60. Heriberto   On   9 de abril de 2022 at 1:41 pm

    Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to more added agreeable from you!
    However, how can we communicate?

    My web-site: Pauline

  61. Booker   On   9 de abril de 2022 at 1:57 pm

    It’s amazing to visit this web page and reading the views of all mates on the topic of this piece of writing,
    while I am also keen of getting knowledge.

    Feel free to surf to my web-site :: Charla

  62. Gilda   On   9 de abril de 2022 at 3:04 pm

    I’m amazed, I have to admit. Rarely do I come across a blog
    that’s both equally educative and entertaining, and without a doubt, you
    have hit the nail on the head. The problem is an issue that not enough men and women are
    speaking intelligently about. I’m very happy that I came
    across this during my hunt for something relating to this.

    Feel free to visit my web-site Kazuko

  63. Brigette   On   9 de abril de 2022 at 5:28 pm

    Pretty section of content. I just stumbled upon your web site and in accession capital to assert that
    I get in fact enjoyed account your blog posts. Anyway I will be subscribing
    to your augment and even I achievement you access consistently
    quickly.

    Also visit my homepage; Joeann

  64. Milla   On   10 de abril de 2022 at 1:07 am

    Hi there! This is my first visit to your blog! We are
    a group of volunteers and starting a new project in a community in the
    same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
    You have done a extraordinary job!

    Feel free to surf to my webpage :: Salvador

  65. Shoshana   On   10 de abril de 2022 at 3:14 am

    Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with some pics to drive the
    message home a little bit, but instead of that, this
    is excellent blog. A great read. I’ll definitely be back.

    Also visit my page; Alysa

  66. Mac   On   10 de abril de 2022 at 8:34 am

    Greate article. Keep posting such kind of info on your blog.
    Im really impressed by your site.
    Hey there, You’ve done an excellent job. I will certainly digg it and personally suggest to my friends.
    I’m confident they’ll be benefited from this web site.

    my web blog; gamefly

  67. Ruthie   On   10 de abril de 2022 at 10:53 am

    I do not even understand how I ended up here, however
    I believed this submit was good. I don’t recognise who you might be however definitely you
    are going to a famous blogger should you are not already.
    Cheers!

    my site Carey

  68. Franchesca   On   16 de maio de 2022 at 2:45 pm

    I do not even know how I ended up here, but I thought this post was great.
    I do not know who you are but definitely you are going to a famous blogger if you aren’t already ;
    ) Cheers!

    Feel free to visit my web blog :: is info – http://tinyurl.com/

  69. Clifford   On   4 de junho de 2022 at 9:16 pm

    Excellent blog here! Also your web site loads up very fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate link
    to your host? I wish my website loaded up as fast as yours
    lol

    Here is my web site – is info (t.co)

  70. Virgil   On   8 de junho de 2022 at 6:35 pm

    I do not know whether it’s just me or if everybody else experiencing problems
    with your site. It appears like some of the text within your posts are running
    off the screen. Can somebody else please provide feedback and let me know if this
    is happening to them as well? This could be a issue with my internet browser because I’ve
    had this happen previously. Many thanks

    my web page info on (http://tinyurl.com/27bma68u)